PDA

View Full Version : Goedemiddag



FransT
9 mei 2013, 13:02
Hoi

Ben een beetje via een bizarre weg hier terecht gekomen:
Vorig jaar is m'n pa overleden en die had een digitale piano.
Die heb ik dus nu…

Omdat ik geen piano speel (maar gitaar, 'vroeger') heb ik de piano in verkoop staan op marktplaats. Eerst heb ik geprobeerd de piano aan winkels te verkopen maar die hadden geen interesse.

Via de winkelsites was me al opgevallen dat er inmiddels ook op gitaargebied veel veranderd is;

Ik overweeg nu dus om de piano en misschien wat van mijn eigen oude gitaarspul in te ruilen en een leuke nieuwe huiskamerset samen te stellen en het gitaarspelen weer op te pikken.

Om niet voor alle verkooppraatjes van dat mooie nieuwe spul te vallen lijkt het me slim om op een forum eerst eens wat onafhankelijke info te vergaren, dus vandaar dat ik nu hier ben.

Groet
Frans

Rizz
10 mei 2013, 11:48
Mensen komen hier om vele redenen, die van jou in beginsel wat onfortuinlijk. Wel fijn dat je je oude hobby weer op wilt en kunt pakken.

Stel je vraag in het juiste subforum en je zult gegarandeerd advies krijgen. Welkom en veel plezier hier!

6snaar
12 mei 2013, 13:13
Beste Frans

Welke gitaar speel je frans Klassiek .?

Groetjes.

FransT
18 mei 2013, 09:33
Hoi 6snaar
Klassiek ben ik ooit mee begonnen als klein mannetje, maar dat werd al snel elektrisch; van een Framus naar Aria ProII, naar het eerste ESP model en een Roland G505 (Synthcontroller).
Laatste 2 heb ik nog.

6snaar
18 mei 2013, 20:46
Ja dat is dan voor het wat hardere werk, denk ik, zelf heb ik wel verschillende instrumenten, en spring van de een op het andere. alleen blaasinstrumenten gaat niet meer met de longen. voor de rest probeer ik wel veel instrumenten uit. Dus niet alleen Gitaar he ;)