PDA

View Full Version : Acoustische Gistarist/zanger(es) in het Noorden van het land (of Ameland)



rene_veld
8 mei 2013, 16:16
Beste Muzikanten,

Op 16 juli 2013 gaan mijn vriendin en ik trouwen op het mooie eiland Ameland. In de avonduren zullen we een kampvuur maken op het strand en zoeken hiervoor een gistarist / zanger(es) die samen met ons een geslaagde dag kan afsluiten. De groep gasten bestaat uit max 25 man dus de versterker mag thuis blijven.

Wij houden van redelijk uiteindelopende muziekstijlen maar wij zijn voor deze avond op zoek naar de "gangbare strandmuziek", nummers die iedereen wel eens gehoord heeft en wat lekker in het gehoor ligt. Denk hierbij aan Blof, Direct, Anouk, India Arie etc. en nog een speciaal verzoek nummertje.

Aangezien je in de avond slecht van het eiland af kan, kunnen we je een overnachting bieden (desnoods met partner), vervoer van en naar het eiland met de boot of gewoon een vergoeding. Mocht je echt graag naar huis willen dan kan dat altijd met de watertaxi.

Denk jij dat je onze avond sfeervol kunt afsluiten, mail mij dan even en stuur als het kan direct een demo of voorbeeld toe en dan spreken we nog wat zaken door.

Dank voor de moeite alvast !

Groeten René