PDA

View Full Version : Within Temtation



Dila
17 januari 2002, 18:26
wat vinden jullie van within temtation?? ik vind het echt onwijs super te gek... echt hele mooie muziek!!

Dila
17 januari 2002, 20:18
ja dat is wel n beetje stom... als ik vraag of iemand hun kent zeggen ze altijd 'ja die jurk is mooi maar die clip is stom' beetje vaag is dat maar okee

idono
17 januari 2002, 23:26
Ik vind ze echt goed, ik heb ze op pinkpop gezien, en daar waren ze echt goed. De zangeres die woont dicht bij mij in de buurt

WADDINXVEEN RULEZZ :razz:

Master Tinuzzz
21 januari 2002, 17:24
Vind ze erg goed. Jaar of 2 geleden voor het eerst gehoord. Ook op Pinkpop gezien, en de sfeer was fantastisch. Geweldig optreden. Alleen jammer dat ze inderdaad nu de commercie ingaan. dan wordt het zo'n "massaband" als je begrijpt wat ik bedoel. De gemiddelde top40 liefhebber gaat het opeens ook waarderen terwijl ze normaal alleen naar de Spice girls e.d. luisteren. Jammer......

Ditmar
21 januari 2002, 23:29
Ik gun het ze van harte dat ze zijn doorgebroken. Wel grappig dat die tutjes die vroeger 'jakkie bah, gothic is vies' riepen als ik zei dat ik een nieuwe gothicrock plaat had gekocht nu ineens lopen te zeiken hoe geweeeeeeeeeeeeldig within temptation wel niet is.

poeyerke
21 januari 2002, 23:49
Ik heb ze een keer zien optreden, en al houdt ik niet echt van die soort muziek. Ik moet toch zeggen dat ze wel goed zijn, ze speelde erg goed en ze kan erg goed zingen.

Maar zoals ik al zei, het is niet echt mijn muziek, na 2 nummers heb ik wel weer genoeg gehoord.

Dat ze nu bekend worden en die 'top 40 trutjes' ze nu ook ineens goed vinden vind ik niet zo'n probleem hoor. Dit soort bands die hard werken aan een muziekcarriere verdienen het juist om bekend te worden! Commercie is NIET slecht!

dirkw83
24 januari 2002, 12:33
Ze kan goed zingen, inderdaad, maar ik vind het te 'Nederlands' (tja, ik als nederlander heb altijd wat te zeiken) en dat komt vooral door die rotclip. Had ik die niet gezien, dan had ik het nummer waarschijnlijk geweldig gevonden.
Lijkt trouwens allemaal een beetje op de Gathering, die ik wel fantastisch vind.

bonecollector
26 januari 2002, 12:25
Wel aardig (het vroegere werk dan) Nu vind ik het een beetje, ja uhm iedereen heeft het er ineens over en nu is het ineens goed. Ze maken 1 plaat die in de top 40 komt en het is meteen een wereld band. Dat is mijn mening.

Yorrit
26 januari 2002, 17:13
ja das altijd zo he? als bands een beetje "underground" zijn, zijn ze tof, maar zodra ze in de top40 komen (met dezelfde muziek) is het meteen niks :smile:

sickpunk
26 januari 2002, 17:55
iedereen kent ze en vind ze leuk als ze commercieël gaan. maar je hebt ze die geen idee hebben wat punk of metal of grunge is.(vooral bij de hema in den helder, vragen ze van wat voor muziek je houd zeg je punk trekken ze een bek van die is gek wat is dat nou weer en als je dan wat laat horen krijg je te horen met zo'n domme stem: "nou k vin dit nie echt leuk hoor, k kan er nix van verstaan" (elke mongool kan punk verstaan))

Yorrit
26 januari 2002, 18:00
nou dat moet je niet zeggen, dat iedereen t kan verstaan...luister maar eens naar Chocking Victim en Leftover Crack, das echt niet te verstaan bijna :smile:. maar dat is een serieuse aanbeveling dat je die moet luisteren, want die zijn echt tof.

Kitaarhiero
27 januari 2002, 13:54
Maar de meeste "new school punk" om het maar zo te noemen is wel redelijk te verstaan.

Ditmar
27 januari 2002, 15:19
Marduk is ook heel leuk om te proberen te verstaan. Net zoals Meshuggah of de alleroudste nummers van Fear Factory.

Dila
27 januari 2002, 16:12
fear factory is echt onverstaanbaar

Noctiis
27 januari 2002, 19:31
ik vind fear factory nog wel verstaanbaar hoor...
Marduk is ook nog wel te doen, probeer eens de band Pathologist of Dying Fetus te verstaan, da's nogeens een uitdaging :grin::D

jaccoos
27 januari 2002, 19:37
Ik kan Soulfly niet verstaan, of ligt dat ergens anders aan? :wink:

Marshallover
27 januari 2002, 20:52
Topband !!!

dirkw83
29 januari 2002, 13:15
Bands die je niet kunt verstaan...tja, ik zelf vind het een goede manier om je ding kwij te raken zonder dat je het te persoonlijk brengt.

Kitaarhiero
29 januari 2002, 16:21
Maar dan moet je ook geen tekstboekje bij de CD doen!

dirkw83
30 januari 2002, 10:38
Lijkt me vrij logisch. Doe je dat wel, dan houd je dus gewoon van schreeuwen:).

GuitarMaster
1 februari 2002, 20:51
He Jacoos, ik weet niet waarom je soulfly niet kunt verstaan, Max Cavalera zingt heel duidelijk, en zelfs als hij schreeuwt versta je het duidelijk

suzanne
3 februari 2002, 14:35
wel orgineel, maar ik vind het nikssssssss!

Sandman
3 februari 2002, 14:40
Ik ga begin maart naar Within Temptation. Ik heb hun album downgeload en ik vind het niet slecht. Het is absloluut niet mijn favoriete muziek, maar ff kijken kan natuurlijk geen kwaad. Ik heb trouwens nu ook een beeld van het publiek dat daar zal zijn. Hehe.... :wink:

dirkw83
4 februari 2002, 12:24
Marduk? Had een computerspel met een karakter dat Marduk heette.

Yorrit
4 februari 2002, 23:41
marduk is in een mythologie van een cultuur die ik even niet weet ook een soort oppergod

Phizer
5 februari 2002, 00:27
within temptation heeft wel een aantal leuke nummers idd

Ditmar
5 februari 2002, 02:28
Ik heb laatst voor het eerst iets gehoord van Severe Torture. Probeer dat maar eens te verstaan :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Zo klink ik ook als ik met bronchitis slijm aan het ophoesten ben.

anoniem
5 februari 2002, 14:37
ze heeft een belachelijke jurk aan...doe gewoon wat knaps aan :smile:echt geen porum

Yorrit
5 februari 2002, 14:55
piss off, anoniempje!

Dila
5 februari 2002, 16:48
die jurk is gewoon vet mooi enzo!!!

anoniem
6 februari 2002, 10:22
hmm...ik mag het toch wel geen porum vinden die jurk. Alhoewel die jurk wellicht mooi is vind ik het geen gezicht zo'n ding :smile: zowieso dat hele gothic gedoe vind ik overdreven
ach..smaken verschillend..het liedje is aardig

Robin (jah moet me nogges registreren)

Echoes
6 februari 2002, 10:47
zo dan :smile:

Robin

dirkw83
7 februari 2002, 11:36
Welkom Robin; eindelijk iemand die mijn opvatting deelt!
Vind die Gothic sh$t ook niets waard.

Echoes
7 februari 2002, 13:53
achjah...je moet doen hoe je jezelf het beste voelt, maar heb het idee dat veel van die gasten gewoon zo vaag mogelijk willen zijn, en zo debiel mogelijk eruit willen zien met dat Gothic gedoe. Ik vind het overdreven in ieder geval.
Maar laten we on-topic blijven. het liedje is leuk (ken verder nix van ze)

maar het blijft een belachelijke jurk :smile:)

- Robin

Kitaarhiero
7 februari 2002, 15:23
Gothic ist geil! :razz:

Echoes
7 februari 2002, 16:40
Hmm..ik ken er niet geil van worde, meisjes in van die rare jurken en zwart geverft haar en stekels en piercings overal, etc...
Njaa

en met kisten!! aaargh

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Echoes op 2002-02-08 09:17 ]</font>

Ditmar
7 februari 2002, 22:05
Nou ja, het begint Within Temptation wel een beetje naar hun bol te stijgen. Nou was ik laatst al m'n gal aan het spuien op het forum van het RoadRunner StreetTeam, maar ik zal het hier ook maar effe copypasten want het is toch wel een hoop shit hoor.

ECHT GEBEURD JA

Dit is dus wat ik daar had opgeschreven in de WT topic, en hier dus ook voor jullie



Sta ik dus laatst lekker in de Stairway to Heaven in Utrecht lekker het bier in m'n strot te gooien met wat vrienden. Komt ineens een heel securityteam (echt iets van 10 van die spierbundels zonder hersenen) binnenlopen, drukken iedereen naar de kant. Komen er twee cameraploegen binnen met daar achteraan within temptation. Blijkt ook de hele bovenverdieping van de Stairway voor Within Temptation en vriendjes te zijn gereserveerd. En voor de rest staat de hele dansvloer vol met van die duistere types die gekke bewegingen beginnen te maken op leuke muziek (een beetje dansen zat er geeneens in). Na een tijdje gaat een van die gasten van Within Temptation zelf op de dansvloer staan. Niks mis mee. Maar als ik naar de plee wil (en dan moet je in de Stairway langs de dansvloer) moet ik gelijk gefouilleerd worden (en dat terwijl ik daar al twee jaar elk weekend kom !!!!!) door weer zo'n eikel van de security company. Kom je terug van de plee weer dat gezeik. AHHHHHH........ik kon het echt niet uitstaan (en maar al die duistere types die depressief aan het kijken waren op de dansvloer). Waar moet het heen met deze wereld als je geeneens meer lekker uit kan gaan omdat een of ander lokaal bandje het hele cafe moet opeisen. Zwaar overdreven toch ???

Dila
7 februari 2002, 22:37
ja dat is vaag...

Kitaarhiero
7 februari 2002, 23:07
Een meerderwaardigheids komplex heet dat ook wel eens.
komop... het is gewoon een Nederlands bandje!

Yorrit
7 februari 2002, 23:54
security, wat moet je daar nou mee.... ze kunnen toch ook gewoon zonder security komen. niemand die ze lastigvalt. misschien denken een paar mensen: hey, is dat niet die ene van within temptation? maar verder niks. wat een gezeik zeg. zijn ze bang voor hun veiligheid ofzo? of willen ze even iedereen imponeren? kijk eens hoe goed we zijn, wij hebben security :smile:

Echoes
8 februari 2002, 10:20
Moet je oppassen dat ze niet gaan Poko'n (hoe schrijf je dat? in ieder geval tegen mekaar op beuken en schoppen etc) met al die kisten!

dirkw83
8 februari 2002, 11:20
Puh, die leden van WT zijn niet eens een kogel waard .

Dila
8 februari 2002, 16:06
wat is er trouwens mis met kisten???

Ditmar
8 februari 2002, 16:32
Ik heb redelijk wat Moshpit ervaring dus ik zou het niet zo erg vinden........het gebeurt zowiezo al veel harder dan bij een gemiddeld Within Temptation concert in de Stairway.

Oh ja, en Noctiis, in de Stairway komen meisjes, veel meisjes.......dus ik ook.

Echoes
8 februari 2002, 17:16
Dila..met kisten is nix mis, vind het alleen geeeeeen gezicht bij een vrouw..en dan ook nog zo'n rok/jurk of weet ik veel wat voor gewaad erbij...
Maar goed..hun denken ongetwijfeld andersom hetzelfde over wat ik draag :smile:
Maar voor mij loopt een meisje echt puur voor l*l met zo'n gothic vertoning (uberhaupt met kisten + jurk)
eens? :smile:

Kitaarhiero
9 februari 2002, 12:09
Op 2002-02-08 16:16, schreef Echoes:
Dila..met kisten is nix mis, vind het alleen geeeeeen gezicht bij een vrouw..en dan ook nog zo'n rok/jurk of weet ik veel wat voor gewaad erbij...
Maar goed..hun denken ongetwijfeld andersom hetzelfde over wat ik draag &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">
Maar voor mij loopt een meisje echt puur voor l*l met zo'n gothic vertoning (uberhaupt met kisten + jurk)
eens? &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">


met hele grote letters NEE :razz:

Ditmar
9 februari 2002, 18:42
Ik vind het juist mooi als mensen zelf bepalen wat mooi is en wat niet, mensen die anderen volgen op dat gebied vind ik een beetje triest. Als zij die jurken met kisten eronder echt mooi vinden, dan moeten zij dat doen en dan zou dat voor niemand een reden moeten zijn om zich daar druk over te maken.

Be true to yourself.

Dila
9 februari 2002, 20:13
zo is het

gangsta
9 februari 2002, 20:45
Op 2002-01-17 17:26, schreef Dila:
ik vind het echt onwijs super te gek... echt hele mooie muziek!!

ik niet :grin:

Echoes
11 februari 2002, 10:27
inderdaad als ze het mooi vind moet ze het lekker doen, maar ik vind het geen porum :smile:

Maar zijn ook hoop van die meelopertjes die gewoon ff vaag willen zijn...och zo ist

Shinoda-girl
11 februari 2002, 19:55
Ik heb zelf laatst een hele mooie zwarte GOTHIC jurk gekocht en ik ga er gewoon kisten onder aandoen!

Yorrit
11 februari 2002, 22:17
hoppatee!

Echoes
12 februari 2002, 11:17
meid toch!

:smile:)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Echoes op 2002-02-12 10:18 ]</font>

Kitaarhiero
12 februari 2002, 13:48
Yeah! go girl! :wink:

gangsta
12 februari 2002, 14:20
hehe

Dila
12 februari 2002, 19:14
:grin: ik heb nu ook een rok met kisten aan... dit word een zeer onboeiende discussie

Kitaarhiero
12 februari 2002, 22:05
hey... ik kom eraan :wink:

nee dat gaat niet zo makkelijk helaas

Shinoda-girl
13 februari 2002, 17:26
Kwas in een spontane mood:)

Vito
13 februari 2002, 20:25
Voor zon band als WT heb ik meer respect als After forever... Af heeft opzich hele andere bedoelingen. WT is meer als echte hobby opgestart en heeft heel goed werk geleverd en mogen ook wel een keer een suc-6je meepikken maar vind het wel jammer dat ze nu veel foute fans krijgen.

dirkw83
18 februari 2002, 11:28
Ik blijf bij the Gathering; dat klinkt echt goed.

Echoes
19 februari 2002, 12:13
allemaal 1 pot nat :smile:

dirkw83
19 februari 2002, 12:19
Op The Gathering na dan :smile:

Echoes
19 februari 2002, 12:56
ok ik moet zeggen...die sharon of hoe heet ze ziet er pittig uit :smile:

dirkw83
19 februari 2002, 14:05
Ja? MMM, dat wist ik niet, de stem klinkt er inderdaad wel naar maar goed :smile:

Echoes
19 februari 2002, 17:37
..en ze heeft leuke borssies , maar da's wel beetje boel "off-topic" :smile:

hebben ze ook nog meer hits dan ice-queen?

sebass
19 februari 2002, 20:22
Ja die sharon ziet er zeker leuk uit, mooi haar. Ze geven trouwens een concert in tilburg voor, jawel, 11,- euro!!!! Ik heb alleen geen tijd. grrrr

Yorrit
20 februari 2002, 00:17
hebben ze ook nog meer hits dan ice-queen?

ehh, nee, daarom hoort iedereen pas nu van ze :smile:

dirkw83
20 februari 2002, 09:54
Zeg, hebben we het nu over die van de Gathering of over dat mokkel van WT?

Echoes
20 februari 2002, 10:10
heeft Gathering ook een mokkel dan? :smile:

dirkw83
20 februari 2002, 10:14
Hihi, goh wat zijn we vroeg uit de veren, 9 uur smorgens op woensdag...geweldig. Eh, nee, geen mokkel maar wel een meid.

Echoes
20 februari 2002, 10:48
jah joh, ik moet ook gewoon te werk :smile:
had ff op gathering.nl gezien ja. Dat grietje van WT ist leukst :smile:

dirkw83
20 februari 2002, 11:13
Ja? Oh, nou, dan moet die van The Gathering wel heeeeel erg zijn.... *sorry, gewoon niet mijn smaak, zo'n gothische doos :smile:

Echoes
20 februari 2002, 11:21
hahaha....ben het int geheel met je eens :smile:
*gothische doos* haha..Laat ik het beleefder houden.
Ik heb liever geen gothic uitziend meisje. Die lopen voor #@$^#@$% :smile:

dirkw83
20 februari 2002, 11:26
een meisje dat zich aangetrokken voelt tot premodernische klederdracht :smile:

Echoes
20 februari 2002, 12:18
of gewoon aandacht willen (pubergedrag) door in debiele kleren rond te gaan lopen :smile:

Kitaarhiero
20 februari 2002, 14:47
eh... nou ja.. smaken verschillen... Dila is wel een beetje gothic weetjuh :smile:

Echoes
20 februari 2002, 16:31
een beetje? jah wat is dat nou?! of helemaal Gothich of helemaal niet hoor :smile:Maar Dila is toch ook een puber of niet? lol

Robin

dirkw83
21 februari 2002, 11:40
:smile: Ja, ze is 16 toch? Dus dan kan ze alsnog beslissen wat ze gaat doen :smile:

sebass
21 februari 2002, 20:39
Ja wij hadden ook iemand die ineens gothic was en begon ook meteen te roken, zeker om van binnen ook zwart te worden :wink:

Ditmar
21 februari 2002, 21:07
Sjezus wat gaat het hier een partij triest eraan toe zeg....

Jullie zijn zeker nog nooit op een gothicfeest geweest zoals Cyberia of Gruis of Crna Ruza. Gothic heeft in feite niks met kleding te maken.......

Als iemand er zo bij wil lopen dan moet je dat zelf weten. daar kun je geen waardeoordeel aan hechten.

wat vind je beter: iemand die in kleren loopt die hij of zij zelf mooi vind en zich lekker in voelt (ook al loop je in de ogen van anderen voor lul) of iemand die in kleren loopt die anderen mooi vinden en zich daar niet lekker in voelt ??? ik ga voor het eerste

en leeftijd boeit ook niet

Dila
21 februari 2002, 22:02
hmm ik ben mayby een beetje gothic, ik draag wel van die kleren soms enzo maar ik luister niet naar échte gothic-muziek zoals cradle of moonspell.

sebass
21 februari 2002, 22:13
Hee het was geen aanval ofzo. Het interesseert mij echt geen ene F*ck hoe de andere mensen erbij lopen. Ik vind het juist wel cool als je in iets anders loopt dan de massa, dat is veel erger. Maar ik hou niet van dat ghotic dat ze schapen gaan slachten op het podium en satan gaan aanbidden, of is dit geen ghotic?

Dila
21 februari 2002, 22:17
sommige gothics doen dat misschien, maar dat vind ik dus ook dik vaag enzo.

Yorrit
21 februari 2002, 22:26
Maar ik hou niet van dat ghotic dat ze schapen gaan slachten op het podium en satan gaan aanbidden, of is dit geen ghotic?


zo, tering, is er eentje nogal close minded

Echoes
22 februari 2002, 10:52
ik kan me niet voorstellen dat je je in "gewone kleren" niet lekker kan voelen ten opzichte van gothic kleren.

Tis allemaal aandacht...kom op zeg nou zelf 90% van die lui die er zo bijlopen zijn toch rond de 20 of jonger..gaat allemaal vanzelf weer over...
En ze moeten het lekker zelf weten jah hoe ze erbij lopen. Maar het is alleen om aandacht te trekken. En ik vind het geen porum. En ik heb ook geen idee wat Gothic precies inhoud. Alleen je ziet welleens van die meisjes zwart geverft haar, lange vage jurken met kisten eronder..punten overal.
Whatever dat is..ik vind het beetje eh..aandachttrekkerij :smile:)
En dan gaat het hier er niet triest aan toe..tis gewoon een mening :smile:

Echoes
22 februari 2002, 10:56
laat ik het zo zeggen, ik heb nog nooit iemand van jaar of 30 of ouder gezien die er zo belachelijk bij liep...

dirkw83
22 februari 2002, 11:01
:smile: LOL nu moet je oppassen hoor anders heb je de kans dat je er hier van af gebant wordt - al ben ik het wel met je eens hoor :smile:

het is net wat je zegt; gewoon een jeugdgril. Mijn oma of opa zou er bijvoorbeeld niet aan denken er zo bij te lopen.
en ik kan me ook niet voorstellen dat een goot (sorry:)) zich niet fijn kan voelen in nare, gewone, kleren als 'iedereen' het er wel goed uit vind zien. Leven is om relaties en als al je relaties je kleding goed vinden, dan vind je je automatisch op je plek denk ik.

Maar ik respecteer ook de andere meningen hooor :smile:

dirkw83
22 februari 2002, 11:01
:smile: LOL nu moet je oppassen hoor anders heb je de kans dat je er hier van af gebant wordt - al ben ik het wel met je eens hoor :smile:

het is net wat je zegt; gewoon een jeugdgril. Mijn oma of opa zou er bijvoorbeeld niet aan denken er zo bij te lopen.
en ik kan me ook niet voorstellen dat een goot (sorry:)) zich niet fijn kan voelen in nare, gewone, kleren als 'iedereen' het er wel goed uit vind zien. Leven is om relaties en als al je relaties je kleding goed vinden, dan vind je je automatisch op je plek denk ik.

Maar ik respecteer ook de andere meningen hooor :smile:

dirkw83
22 februari 2002, 11:01
:smile: LOL nu moet je oppassen hoor anders heb je de kans dat je er hier van af gebant wordt - al ben ik het wel met je eens hoor :smile:

het is net wat je zegt; gewoon een jeugdgril. Mijn oma of opa zou er bijvoorbeeld niet aan denken er zo bij te lopen.
en ik kan me ook niet voorstellen dat een goot (sorry:)) zich niet fijn kan voelen in nare, gewone, kleren als 'iedereen' het er wel goed uit vind zien. Leven is om relaties en als al je relaties je kleding goed vinden, dan vind je je automatisch op je plek denk ik.

Maar ik respecteer ook de andere meningen hooor :smile:

Echoes
22 februari 2002, 12:01
wat zeg je dat mooi..en dat 3 keer achter elkaar :smile:

Kitaarhiero
22 februari 2002, 12:39
Op 2002-02-20 11:18, schreef Echoes:
of gewoon aandacht willen (pubergedrag) door in debiele kleren rond te gaan lopen &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">


op m'n school loopt een gothic juf rond... dus zo puberaal is het niet :razz:

Dila
22 februari 2002, 12:51
jezus als mensen dat nou mooi vinden en zich daar leuk in voelen dan is daar toch niks mis mee??? misschien vind ik jullie kleren ook wel helemaal niet mooi...

dirkw83
22 februari 2002, 13:37
Op 2002-02-22 11:01, schreef Echoes:
wat zeg je dat mooi..en dat 3 keer achter elkaar &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">


Ja, ik wilde jouw naam eer aan doen (Echoes :smile: )

Nee, foutje van de lokale schoolcomputer ben ik bang. Mijn excuses.

Ja, ach, dat Gothic , ik vind het leuk om mensen er mee over op te fokken maar eigenlijk doet het me niet veel, positief of negatief.

dirkw83
22 februari 2002, 13:55
ik krijg een 'acces denied' ding van school..

Echoes
22 februari 2002, 15:16
Kitaarhiero..ik zei ook 90%..er zijn ongetwijfeld uitzonderingen.

Dila...inderdaad, als je even terug leest heb ik dat ook al gezegd :smile: L-E-Z-E-N :smile:)

maar het blijft er debiel uitzien..lol

Echoes
22 februari 2002, 15:17
ik citeer: "Maar goed..hun denken ongetwijfeld andersom hetzelfde over wat ik draag "

Yorrit
22 februari 2002, 23:32
"blijft er debiel uitzien"

kan ik van alles wel zeggen. zeiden de ouders van die jongeren in de voorgaande decennia dat ook niet? iedere keer weer tzelfde gezeur...

Kitaarhiero
24 februari 2002, 13:41
Nou tegenwoordig doen veel volwassenen hun best om er zoals jongeren uit te zien... minderjarigheids complex.

dirkw83
24 februari 2002, 15:24
en vice versa voor jochies die er voor hun leeftijd te jong uit zien (ben jij wel 16?) grrrr

Noctiis
24 februari 2002, 16:47
hehee... laat een baard staan, nooit meer leeftijdsproblemen :smile:

Kitaarhiero
24 februari 2002, 18:37
heeft u een 65+ pas?
heej kaboutertje? moet jij niet terug naar het bos?
waar zijn je zwarte pieten?
BAAAARD AAAAAAAP!

Dila
24 februari 2002, 19:23
hahahahahhahaha

dirkw83
24 februari 2002, 20:02
op vakantie heb ik mijn kin een week niet geschoren -->ranzig. geen baard dus .

Kitaarhiero
24 februari 2002, 21:52
hmmm scheren... ik doe het tegenwoordig om de dag... ik heb alleen nog een snor en een scheve sik dus ik moet het wel scheren... anders ziet het er niet uit :razz:... intussen een beetje bakkenbaarden kweeken..

dirkw83
24 februari 2002, 21:54
En dat voor een jongen van 18, vies hoor :smile:
Voor mij elke dag; ik heb een hekel aan dat spiegelbeeld met dat vinnige halfgare snorretje; alles weg gvd.

PeArLjAm
24 februari 2002, 21:59
Shit man ik moet me elke dag scheren anders krijg ik echt een baard.. en ik ben nog maar 16....

dirkw83
24 februari 2002, 22:04
Ja, ik ken het, toen ik 16 had ik het na een tijdje nog niet eens door. Tot op een gegeven moment iemand op school zei: hey, dirk, ga je scheren man!
Toen wist ik het wel :smile:.

PeArLjAm
24 februari 2002, 22:10
Tsja ik scheer me al vrij lang maar het is best irritant dat je je zo vroeg al vaak moet scheren..

Kitaarhiero
24 februari 2002, 22:17
toen ik 16 was scheerde ik me 1x in de week

Yorrit
24 februari 2002, 22:23
tss, scheren.. :smile:. baard roeleert :smile:

Echoes
25 februari 2002, 09:59
baard schopt kont :smile:

Kitaarhiero
25 februari 2002, 10:43
hmmm... van within temptation naar báárden? nou... we wijken wel héél erg af...
baarden zijn voor geschiedenis docenten en sommige heavy metal gitaristen! :razz:

dirkw83
25 februari 2002, 11:14
Ja we dwalen af, da's wel waar. Baarden passen immers totaal niet bij Within Temptation; om de link maar te leggen :smile:

Kitaarhiero
25 februari 2002, 11:16
misschien moeten we het maar weer over Jurken gaan hebben :razz:... dames?

dirkw83
25 februari 2002, 11:33
Ja, die jurken; ik blijf het niets vinden. Dat gebeuk aan die microfoon met die jurk aan...je weet nooit wat er allemaal onder zit - of wat er niet onder zit natuurlijk :smile:

Kitaarhiero
25 februari 2002, 12:29
hmm als je een beetje hebt opgelet bij biologie dan weet je best wel wat er in iedergeval onder een Jurk zit... :razz:
'k vind het wel mooie Jurken eigenlijk, die van within temptaion...

Echoes
25 februari 2002, 15:46
ik zou in iedergeval flink afknappen op een meisje met zo'n jurk...laat staan Gothic.
Als een meisje niet gothic is, maar wel in een jurk loopt is het meestal een heeeel erg gelovige of een kellyfamily figuur.
bwlaah..

Shinoda-girl
25 februari 2002, 17:11
Jezus dat eeuwige gezeik van dat het er niet uitziet! En de meeste commentaar komt van Echoes NOU WETEN WE HET WEL! lees maar eens deze topic sommige reacties zijn gewoon te dubbelzinnig

Echoes
25 februari 2002, 17:31
jeetje wat hap jij lekker :smile:

Dila
25 februari 2002, 18:01
ik was n ssssuper mooie gothic-rok aan het maken gisteravond, gaat de naaimachine kapot!!!! GVD!!!

Echoes
26 februari 2002, 10:16
jij moet ook beter lezen, ik zeg dat ik het niet mooi vind, en dat ik erop afknap.
Hoe ze erbij lopen moeten ze zelf weten natuurlijk (voor de 24952349ste keer :smile:

(en nou niet gaan zeuren dat ik dit al 234523459 keer gezegd heb, moeten ze maar beter lezen)

Shinoda-girl
26 februari 2002, 11:06
Op 2002-02-26 09:16, schreef Echoes:
jij moet ook beter lezen, ik zeg dat ik het niet mooi vind, en dat ik erop afknap.
Hoe ze erbij lopen moeten ze zelf weten natuurlijk (voor de 24952349ste keer &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

(en nou niet gaan zeuren dat ik dit al 234523459 keer gezegd heb, moeten ze maar
beter lezen)

da's nou net 234523459 keer te veel

dirkw83
26 februari 2002, 11:24
Haha, heel de postcount van Echoes bestaat uit verhalen over die gothic toestand :smile:. Nou ja, echoes, ik snap je wel hoor :smile:

Laat hem; volgens mij is het zo dat hoe meer je reageert, hoe langer hij - en ik zelf kan er ook wel in mee gaan - erover blijft zeuren :smile: Hehe.

Echoes
26 februari 2002, 11:33
*denkt dat Dirk'm heel goed begrijpt*

maar de meeste happen zo lekker :smile:)

it's a beautiful day..

dirkw83
26 februari 2002, 12:06
Ja, maar als ik je een advies mag geven: pas ermee op want je imago staat in een mum van tijd en daar moet je mee oppassen - hoewel ik je gedrag wel kan waarderen :grin:

dirkw83
26 februari 2002, 13:23
als je maar niet denkt dat de hele Graafschap je gaat helpen als Echoes geen puber blijkt te zijne :grin: of heb je zijn leeftijd soms gecheckt?

Echoes
26 februari 2002, 13:44
welnee ik daag helemaal niet uit, die leeftijd heb ik inderdaad wel gehad.
Ik geef alleen mijn mening..punt
Tjeempie beetje plezier int leven hoor, hoef toch niet alles helemaal serieus te nemen :smile:

Noctiis
26 februari 2002, 17:40
het leven is niet bedoeld om plezier te hebben :grin:

Echoes
27 februari 2002, 10:28
ken jij de Radstake in Varsseveld?

dirkw83
27 februari 2002, 14:23
Eh, ja! Maar ik ga er nooit heen; altijd naar lido omdat de Radstake een beetje te 'boers' is :smile:

Echoes
27 februari 2002, 14:37
moest er 2 weken geleden werken met Jukebox..was wel gezellig. Wel weer 3 uur terug naar huis rijden :eek:(..'smorgens 7 uur thuis

dirkw83
27 februari 2002, 14:55
Wa's Jukebox? Heb je daar gespeeld wil je zeggen?

Echoes
27 februari 2002, 16:32
Jukebox is bandje..ik doe het geluid en licht voor ze :smile:

Noctiis
27 februari 2002, 18:01
de radstake is een boerentent... Ga liever naar de P8 in Terborg. Betere muziek en betere mensen.

Shinoda-girl
27 februari 2002, 20:19
Op 2002-02-26 12:44, schreef Echoes:
welnee ik daag helemaal niet uit, die leeftijd heb ik inderdaad wel gehad.
Ik geef alleen mijn mening..punt
Tjeempie beetje plezier int leven hoor, hoef toch niet alles helemaal serieus te nemen &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

dus eigenlijk ben je gewoon infantiel?

dirkw83
27 februari 2002, 20:29
:smile: Ik denk dat je het beter 'ludiek' kunt noemen.

Kitaarhiero
27 februari 2002, 22:46
ja... ludiek is HET woord... nu de 60's ook weer een beetje terug komen in de muziek... ja...

Echoes
28 februari 2002, 10:15
lol :smile:

dirkw83
28 februari 2002, 11:14
of 'Euforisch' :smile:

Echoes
28 februari 2002, 12:49
ik moet toch zelf weten wat ik zeg..vrijheid van menings uiting hoor. Sjezusss zeg
beetje narrow minded ben jij hoor

:0))))

Echoes
28 februari 2002, 12:52
fock u :0))

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Echoes op 2002-02-28 11:53 ]</font>

dirkw83
28 februari 2002, 14:16
Ga je nu tegen jezelf 'fock u' lopen roepen? Jij bent niet narrowminded, jij bent mad-minded :smile: :smile:

Echoes
28 februari 2002, 14:54
't moet niet gekker worden..
Maar dit is nu wel beetje boel off-topic
Laten we maar verder gaan met de vraag of Within Temptation leuk is of niet leuk..
Ik ken alleen dat ene liedje en dies wel leuk ..

dirkw83
28 februari 2002, 20:06
gisteren in de aula hadden ze de cd ervan opstaan. Klonk nogal metallica S&amp;M achtig...vreemd.

Echoes
1 maart 2002, 13:03
hoelang bestaan ze al eignelijk?

Kitaarhiero
1 maart 2002, 18:36
volgens mij bestaan ze al un tijdje... maar hoelang wete ik helemaal nie

Yorrit
3 maart 2002, 17:47
toch wel een redelijk aantal jaar. 1996, volgens OOR

Noctiis
3 maart 2002, 18:25
ik heb in 1996 Enter gekocht, dus ze zullen wel een jaar of 2 daarvoor begonnen zijn.

Echoes
4 maart 2002, 10:31
ben benieuwd hoelang het houdt of dat het bij 1 of 2 hitjes blijft..

dirkw83
4 maart 2002, 11:33
denk dat de rest van hun muziek niet in het commerciele straatje past om aan te blijven slaan bij het grote misselijkmakende publiek.

Echoes
4 maart 2002, 11:42
dat zeg je mooi :smile:

dirkw83
4 maart 2002, 12:07
Ja, verbale kwaliteiten kweek je nogal makkelijk als je constant onder intelligentie genoten leeft :smile:

Kitaarhiero
4 maart 2002, 12:19
ja idd... maar ik zag gisteren de top 40... en er zaten behoorlijk wat alternatieve artiesten in de top-10! misschien krijgt de mens wel weer een soort smaak... liever Nickelback dan britney spears toch?

dirkw83
4 maart 2002, 12:21
Ja, precies, viel me voor 100% mee! Weet niet meer precies wat er instond, maar kon me nog wel nickelback herinneren en ik dacht ook staind - en Lifehouse?

Kitaarhiero
4 maart 2002, 12:37
neej... niet steend en zeker niet Lifehouse... gisteren niet in iedergeval en ik heb gelukkig al een tijdje niks meer van Lifehouse gehoord :razz:...
maar wel Alanis Morissette en die Michele Branch (en Nickelback, én within temptation).

dirkw83
4 maart 2002, 12:39
ah ja, dat rijtje. Ik weet het weer. Bij alanis morisette had ik zoiets van 'jah, gaat op zich wel, beter dan gemiddelde top 40'. Van die Michelle weet ik nog niet wat ik moet denken maar als ze dat liedje zelf geschreven heeft vind ik het erg knap.

Kitaarhiero
4 maart 2002, 12:40
nou... ze houdt tenminste een gitaar vast en het lijkt nergens op R'n B... dus dat valt alweer mee... 't is eigenlijk niet zo'n groot verschil met Alanis Morissette... wel iets knapper vind ik :wink:

dirkw83
4 maart 2002, 12:42
ja, ik ben ook niet zo gek op anorexia patienten. En lang zwart haar blijf ik toch geweldig vinden :smile:

Kitaarhiero
4 maart 2002, 12:44
eerlijk gezegd hè... vind ik dat ze wel een beetje op Dila lijkt... of andersom kan natuurlijk ook :wink:

Echoes
4 maart 2002, 13:13
hehe :smile:

Echoes
4 maart 2002, 14:50
kitaarhiero en dila hebben wat met elkaar? offe? hoe zit't? :0))

dirkw83
4 maart 2002, 17:03
kom, dat zou je toch moeten weten zeg. :smile:

Echoes
4 maart 2002, 17:06
zolang zit ik hier ook weer niet...dusseh waar blijven de sappige details? :smile:
vertel!

sleep_to_saturate
4 maart 2002, 17:14
Het was een koude winternacht...
Kitaarhiero zat duizelig naar 1024 x 740 pixels te staren tot opeens Dila op het scherm verscheen. Zijn hart begon snel te bonken.. .. .. en toen.. ..

Dila
4 maart 2002, 18:48
hihi...

dirkw83
4 maart 2002, 20:06
S2S; jij zit wel echt in die affaire of niet? Toen ook al met je K I S S I N G gedicht je...zou haast denken dat je jaloers was :wink:

Kitaarhiero
4 maart 2002, 23:45
Op 2002-03-04 16:14, schreef sleep_to_saturate:
Het was een koude winternacht...
Kitaarhiero zat duizelig naar 1024 x 740 pixels te staren tot opeens Dila op het scherm verscheen. Zijn hart begon snel te bonken.. .. .. en toen.. ..


zei Kitaarhiero... zal ik je bellen? :wink:

Echoes
5 maart 2002, 10:15
en toen..?

dirkw83
5 maart 2002, 11:10
zei Dila zeker zoiets van: "nou, vind je niet dat we te hard van stapel lopen?"

:smile:

Echoes
5 maart 2002, 11:52
hebbe ze mekaar alles in't eggie gezien dan?

dirkw83
5 maart 2002, 12:50
Wat ik gehoord heb wel ja.

sleep_to_saturate
5 maart 2002, 12:56
Tja ik zit hier de hele dag een beetje boeken te lezen bij die uitgeverij. Daar krijg ik wel eens van die literaire neigingen van. :wink:

dirkw83
5 maart 2002, 12:59
Wat moet je daar in g*dsnaam doen dan???

Kitaarhiero
5 maart 2002, 14:00
jazeker hebben we elkaar al eens in het eggie gezien :razz:

Echoes
5 maart 2002, 14:02
leuk ja! :smile:
*wilt ook wel een meissie die gitaar speelt*

Kitaarhiero
5 maart 2002, 14:07
verhuis naar de VS en versier shannon Curfman :razz:

Echoes
5 maart 2002, 14:12
hmm :smile: haha
tjah ik ben niet zo'n grote versierder weet je

Kitaarhiero
5 maart 2002, 14:16
nou... Shinoda-girl en suzanne zijn er ook nog :wink:

dirkw83
5 maart 2002, 14:31
michelle Branch ziet er vrij wanhopig uit :grin:

Echoes
5 maart 2002, 14:35
Suzanne....Suzanne..ik ben stapelgek op jou :smile:

(is zo'n liedje)

Kitaarhiero
5 maart 2002, 14:44
ja van louis davids ofzo... heb je ook nog zo'n country liedje... "oh susanna, don't you cry for me!" :razz:

en weezer heeft ook nog een liedje over Suzanne... zoek em maar es op :razz:

Sandman
5 maart 2002, 14:46
- Terug naar de topic - Is er iemand afgelopen maandagavond nog in de 013 in Tilburg geweest??

Kitaarhiero
5 maart 2002, 14:48
eh neej..

Echoes
5 maart 2002, 14:53
hoe oud is suzanne?

sleep_to_saturate
5 maart 2002, 15:06
Op 2002-03-05 13:44, schreef Kitaarhiero:

en weezer heeft ook nog een liedje over Suzanne... zoek em maar es op &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_razz.gif">

O ja: "Susanne you're all that I wanted in a girl. You're all that I need in the world. enz.." hehehe. Wel een grappig liedje.

Echoes
5 maart 2002, 15:16
net was live versie van ice queen op 3FM
geinig..

Kitaarhiero
5 maart 2002, 15:48
die clip zelf is een optreden van Within temptation... dus misschien vergis je je een beetjuh :razz:

Echoes
5 maart 2002, 15:51
zeker niet..was iets anders dan de tv versie en je hoorde publiek op het end..
Volgens mij zond 3FM gisteren ook concert van ze uit (en van Di-rect)

Echoes
5 maart 2002, 15:52
woohoo ff tussendoor..me 100ste berichtje :smile:

Sandman
5 maart 2002, 17:47
Idd Echoes. Gister werd Di-rect en Within Temptation live op 3fm uitgezonden. En ik kan het weten want ik was on the scene when it happened :wink: Live waren ze erg goed, maar ik hou het toch meer bij lead/solo bands. Di-rect was ook niet slecht, maar wederom geen solo's. En al was ie er wel, dan duurde die nog geen 5 seconden.

sleep_to_saturate
5 maart 2002, 17:53
Op 2002-03-05 16:53, schreef Kitaarhiero:
hmmm gek... op hun eerste single was wel een flinke solo te horen...


Ja dat is in de studio, kunnen ze alle 5 secondetjes aan elkaar plakken. hehe :grin:

Kitaarhiero
5 maart 2002, 17:53
hmmm gek... op hun eerste single was wel een flinke solo te horen...

sebass
5 maart 2002, 23:20
Ik ken wel iemand die er heen is gegaan gisternacht. Het was wel cool zei hij veel metal gasten die die kindertjes van 12 (die voor direct kwamen en daarna toch bleven) in de pit te duwen enzo. Maar bij direct en one of a million die in het voorprogramma zaten, werd er veel boe geroepen en met van alles gegooid.
Dit is trouwens wel lullig. Als mede artiesten zou je ook niet willen dat dit met jou gebeurt. Maar ja om beroemd te worden en je hebt geen producers qualiteiten moet je toch bij een platen-naaischappij aankloppen, die je dan beroemd maakt, dus wordt je commercieel. Ik ga dus nooit beroemd worden, straks komt mijn clip nog op tmf nou daar gaat je reputatie :smile:

sebass
5 maart 2002, 23:21
Zo lekker onsamenhangend stukje. Vergeef me ik ben doodmoe :grin:

Sandman
6 maart 2002, 00:55
Idd er stond zo'n puistenkop voor mij stoer te doen tegenover zijn vrienden/vriendin(?) en gooide bier het publiek in, zoals wel meer deden. Dat was wel jammer, hoewel ik geen fan ben van di-rect, je gooit toch geen bier naar de optredende band?!? Ze gingen er nog goed mee om. Petje af....

Echoes
6 maart 2002, 10:19
beetje triest als mensen zulke dingen gaan doen...je komt toch voor de muziek. Di-rect zal toch ook wel niet zooo slecht zijn?

Kitaarhiero
6 maart 2002, 12:40
opzich hebben sommige nummers nog wel kwaliteit ja... maar ja... ze zijn door een label bij elkaar gezocht als Kane II... én da's weer niet zo cool.

Echoes
6 maart 2002, 12:55
nee goed, maar zolang het lekker klinkt. Ik vind kane ook wel aardige dingen kunnen, vooral live. Die gozer heb toch best geinig stem?! (als ie zingt..als ie praat komt er vaag gebrabbel uit :smile:)