PDA

View Full Version : Gitaarmerken



Ibanez
15 juli 2001, 21:24
1.Wat vinden jullie de beste gitaarmerken? en waarom?
2.Wat vinden jullie de slechtste gitaarmerken? en waarom?

MASTERHOMIE
15 juli 2001, 23:04
Ik heb nog niet zoveel ervaring(waarom geef ik hier dan antwoord op?)
ik vind ovation een slecht merk gitaar (ziet er tenminste niet uit allemaal)
en ja wat is goed....
ik heb nog maar 2 gitaren gespeeld mijn eigen yamaha pacifica en een zelfgemaakte van een vriend

sleep_to_saturate
16 juli 2001, 11:54
Ik vind Epiphone en Ibanez wel goede merken.. Qua prijs / kwaliteit..
Ja en Gibson en Fender zijn nou eenmaal duur maar wel goed.. Goedkope Gibsons en Fenders klinken rot. (Dus ook squiers)
Washburn vind ik een slecht gitaarmerk, ik heb er op een paar gespeeld. Vond het maar niks. Verder gitaren met een merk zoals action, power of tiger.. haha.. het is leuk voor iemand die maar 100 piek heeft en toch iets wil om op te spelen. maar ja ik zou het niet eens een merk durven noemen.

master G
16 juli 2001, 19:46
Hallo ik ben nieuw hier. Ik ben een vriend van Ibanez. Een relaxte gitaarmerken zijn Epiphone en Ibanez slechte merken zijn Yellowstone, Washburn en dat soort dingen.

Ibanez
18 juli 2001, 17:49
Hallo master G jij ook hier?

puvin
25 juli 2001, 17:50
washburn een slecht merk?????

ik denk het niet hoor...

ze zijn misschien net iets te duur maar helemaaaaaaaal niet slecht

Ibanez
26 juli 2001, 17:42
Meningen verschillen:)

Grooveyard21
27 juli 2001, 12:00
Fender Usa rules!

anoniem
6 augustus 2001, 17:28
Paul Reed Smith. Duur maar wel heel errug goed. Lekker hout, goede elementen, supertone, jammer dat ik er zelf geen heb :smile:

Speel zelf op Fender, Cort, Ibanez en die bevallen allemaal

anoniem
6 augustus 2001, 18:20
zo is het nou ook nog eens een keer

Manolito
6 augustus 2001, 18:57
Ik heb net een Washburn wr 540 gekocht (de goedkopere: 750,-. Dus ik heb een slechte gitaar in handen?

taylor
6 augustus 2001, 21:42
ach nee echt niet hoor.