PDA

View Full Version : gitaarlessen voor akoestische gitaar aangeboden in Utrecht



JV73
4 mei 2013, 17:49
Hoi,

Er worden veel gitaarlessen aangeboden, maar ik wil me richten op een bepaalde doelgroep.
Ik wil je opweg helpen met het spelen van akkoorden op de akoestische gitaar, zodat jejezelf kunt begeleiden bij het zingen van liedjes voor je kinderen of als je bekende nrs.wilt zingen voor publiek ( op school,verjaardagen,feestjes etc. ).
Geen gedoe met notenkennis of moeilijke tabs. We gaan stap voor stap de nummers doornemen en je zult zien dat je binnen een paar lessen al een simpel liedje kunt spelen.
Kortom ik ler je de basis van gitaarspelen en wellicht kunnen we het nog verder uitbouwen.
Wil je dus eenvoudig gitaarles, zonder al teveel theorie om jezelf op weg te helpen bel me dan en kunnen we kijken naar de mogelijkheden.
tel. 06 55 73 83 09
Ook ideaal voor mensen die zangles hebben en zichzelf daarbij willen begeleiden.

prijs: 15 euro p/uur lessen in de avond en in het weekend in overleg. Lessen zijn bij mij thuis in Utrecht.

Rara
18 juni 2013, 19:53
waar in utrecht is dat welk wijk? ik kom uit maarssen-dorp

Gr Rara

JV73
1 februari 2014, 10:56
Hoi Rara, zit na lange tijd weer op gitaarnet door omstandigheden. Back on track..misschien heb je nog interesse. We kunnen altijd even overleggen. Het is in Kanaleneiland.