PDA

View Full Version : Digitecht Jamman Stereo



Thyztwizta
4 mei 2013, 17:12
Hallo,

Vanmiddag even wat geld uitgegeven aan een 19" rack, een pedaltrain 2 en een Digitech Jamman Stereo. Vooral die laatste keek ik naar uit, had er goede dingen over gelezen. Echter, nadat ik hem heb aangesloten, slechts tussen m'n gitaar en versterker, en de jamman heb opgestart boot hij normaal op, ik kan scrollen door de banks, maar de footswitches doen niets. De led's gaan niet branden en hij lijkt verder ook niets te doen.

Doe ik iets fout? Ik kan hier in de manual niets over vinden en volgens mij horen deze ook gewoon aan te gaan. Het switchen tussen de banks gaat ook niet met de footswitches.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, zit klaar om te gaan spelen.

Matthijs

Eezz
4 mei 2013, 18:41
Ik heb hem ook, maar wat jij beschrijft heb ik nog nooit meegemaakt. Dat klinkt mij als een defect in de oren. Heb je wel de voeding gebruikt van Digitech?

Dirk_Hendrik
4 mei 2013, 18:49
Weet je zeker dat het ding geen AC adapter nodig heeft en jij em voedt met een DC adapter? Dat zou vrij exact dit probleem op kunnen leveren.

Thyztwizta
4 mei 2013, 18:54
@ Eezz: Ja, ik gebruik de eigen voeding van Digitech
@ Dirk_Hendrik: Zie boven.

Ik heb het inmiddels zelf opgelost. Het voordeel van Hoofd-Scheepswerktuigkundige zijn laten we maar zeggen ;)

Ik heb hem volledig uit elkaar gehaald en er zat een flatcable los. Er lopen 3 flatcables van de bedieningsmodule naar de footswitch module, waarvan er 1 los zat. Ik heb ook het idee dat hij eerder gebruikt is geweest, aangezien er wat lakschade aan de onderzijde zat.

Maar goed, ik ben blij dat hij werkt :) Nu snel aan de slag en spelen.

Dirk_Hendrik
4 mei 2013, 19:56
Mooi! Opgelost!