PDA

View Full Version : Welke lijm geschikt omt te gebruiken voor rubbertjes en klitteband van pedalen?



klaas94
3 mei 2013, 17:54
Hallo beste forumleden!
Zoals het onderwerp al beknopt aangeeft;
Ik zoek een lijm die ik kan gebruiken voor de onderkant van pedalen. Onder andere pedalen van Boss en Digitech hebben onderaan rubber voor de grip. Deze heb ik eraf gehaald om er klittenband op te plakken, het hecht namelijk veel beter op die manier. Nu is mijn vraag:

Welke lijm moet ik gebruiken die zowel klittenband bevestigd als de rubbertjes? Dan is het van belang dat ik de lijmresten er makkelijk (belangrijk) weer vanaf kan halen als ik dat wil, zodat ik als ik iets vastlijm nooit permanent is. Ik wil terug van rubbertjes naar klitteband en vice versa. Ik hoop dat dat jullie iets weten wat ik gewoon bij een gamma/praxis kan halen, dat heb ik het liefst.

Wij hebben thuis alleen prit, maar dat lijkt mij niet sterk genoeg.

Alvast heel erg bedankt en ik hoor het graag:)
Groetjes, Klaas

Bassa
3 mei 2013, 18:00
laat gewoon op de onderkant de rubbertjes zitten en dan draai je de onderkant om en op de andere kant doe je klitteband. Dus als je voetjes wil doe je de onderkant naar benden en als je klitteband wil doe je de binnenkant naar buiten.

Heynis
3 mei 2013, 18:14
Ik zou dubbelzijdige tape op isobutylbasis proberen, dat is er makkelijk weer af te krijgen met stickerverwijderaar. Gewoon plakvoetjes werkt trouwens ook, die hebben ze bij de bouwmarkt in de schappen staan.

Tesa Velcro tape krijg je er overigens niet meer normaal af. Laatste keer dat ik dat probeerde trok ik de lak op de onderkant van m'n Carbon Copy ook meteen mee.