PDA

View Full Version : gezocht: thrash metal/crossover/old school hardcore band



thrashcore
2 mei 2013, 09:01
Tja, begint toch weer te kriebelen, heb zin om weer te spelen. Probleem is dat het lastig is om een bandje te vinden dat enigszins in mijn interessesfeer ligt. Ik zoek een thrash metal/OLD SCHOOL hardcore/crossover achtige band liefst omgeving randstad (tussen Rotterdam en Amsterdam) met enig niveau. Ik zou zowel bas als gitaar kunnen spelen, eventueel vocals. Ik heb in mijn oude band TCF dubbelduty gedaan bas en vocals, daarnaast ben ik eigenlijk gitarist en speel redelijk verdienstelijk gitaar.

Ben in het bezit van professionele gitaar/bas apparatuur en heb een auto dus een beetje afstand geen probleem. Leeftijd vind ik lastig want dat hoeft op zich geen rol te spelen maar in een tienerbandje zie ik mezelf niet spelen, ik ben zelf overigens 34 jaar oud. Qua ervaring ga ik al een tijdje mee, heb in diverse thrash bandjes gespeeld en mijn laatste band TCF deed t aardig in het underground circuit, hebben een EP en een full lenght uitgebracht op Malevolence Records, check voor soundbites www.facebook.com/thrashcorefanatics

Ik ben zowel geďnteresseerd in het mezelf aansluiten bij een bestaande band als het starten van een nieuw bandje met gelijkgezinden. Qua invloeden moet je bij mij denken aan Slayer, Anthrax, SOD, Cro-Mags, Agnostic Front, Wargasm, Sodom, Ramones, Vio-Lence, Cause For Alarm, Biohazard, MOD, DRI, Suicidal Tendencies..nou ja, you get the picture ;-). Zou t tof vinden van je te horen, kan via de TCF facebook, maar ook via mijn privé mail hans PUNT boekraad AT gmail PUNT com….

Met vriendelijke groet,

Arvoitus
3 mei 2013, 14:35
Jij had volgensmij toch die Dean (en witte Jackson RR Pro?) gitaren met een ENGL Invader toch?

thrashcore
3 mei 2013, 21:08
Onder andere ;-), ben sindsdien bas gaan spelen, maar gitaar lukt ook nog wel...