PDA

View Full Version : Gezocht: Gitarist en bassist voor nieuw op te richten band in Amsterdam



frenzieddrummer
1 mei 2013, 23:25
Hallo!

ik ben een drummer van 18 jaar oud met ongeveer een decennium aan ervaring in allerlei verschillende soorten bands.

het enige wat mij nooit gelukt is, is om een band te vinden (of op te richten) met muzikanten die niet alleen gemotiveerd zijn ( daaronder versta ik alleen al minimaal 1 keer per week oefenen en thuis materiaal schrijven, al is het maar een riff of een stukje tekst), maar ook in dezelfde stijl zitten als ik.

Mijn grootste invloeden zijn op dit moment in ieder geval Led Zeppelin voor de groove die ze er altijd geweldig in legden, vol met emotie.

Maar bijvoorbeeld ook het bijna in trance brengende gitaarwerk van Kyuss. voor de rest ben ik eigenlijk vooral fan van veel losse nummers als woman van wolfmother en roulette dares van The Mars Volta.

veelal dus technisch maar nummer 1 eis: vol emotie!

het zou trouwens ook heel mooi zijn als de gitarist of bassist (of allebei) kan zingen, hoe minder mensen, hoe minder onenigheid er zou kunnen zijn (en als ze het allebei kunnen kan je daar ook nog eens mooie partijen voor maken!)



iemand die het zelfde denkt (en ook een beetje dezelfde leeftijd heeft :) ) die dit graag zou willen uit proberen?

"niet geschoten is altijd mis"

grts

Frenzieddrummer

MaarteN123
9 mei 2013, 23:21
Hoi, ik heb je een pm gestuurd.