PDA

View Full Version : Notenschrift



Reco
23 juni 2003, 22:14
Hoi allemaal,

weet iemand waar je notenschriften kunt kopen ?
met name blad muziek van "Dave Matthews Band en Counting Crows".

En nog ff tussendoor :-D

ik heb eindelijk les !! (priveles)
eindelijk na 3 jaar stof vangen doe ik eindelijk wat met m'n gitaar eindelijk !. En uiteindelijk blijk ik het heel leuk te vinden .....

jammer dat ik dit niet 3 jaar geleden heb gedaan :(

blablabla, moest ik ff kwijt.


alvast bedankt .... hoop ik.. ligt aan de reacties natuurlijk.. 8-)

maisy
24 juni 2003, 15:36
bij de bibliotheek kun je boeken met bladmuziek lenen, wellicht een idee??

Ic3gl0vE
24 juni 2003, 16:38
www.musik-produktiv.de heeft wel aardig wat boeken. Maar op zich zou elke betere muziekzaak boeken moeten hebben hoor!

Reco
24 juni 2003, 21:19
Maisy, tja was bijna vergeten dat de goeie ouwe bieb nog steeds bestaat :) morgen proberen thanx !!

Ic3glovE (?), bedankt voor de site (mijn duits zuigt, maar dat gaat wel lukken, hoop ik) en bedankt voor je muziekzaak tip, morgen ook ff naar .... musicstore is de grootste in almere volgens mij....


MERCY MEs Ami (?)

delphiro
25 juni 2003, 13:58
de winkel voor bladmuziek

http://www.broekmans.com/en/default.cfm

als zij het niet hebben / kunnen bestellen dan wordt het lastig. Ze hebben winkels in A'dam (nabij conservatorium) en Utrecht (nabij conservatorium). Je kunt ook online bestellen en in NL krijg je gewoon een acceptgiro meegestuurd. Ik ben er niet weg te slaan (maar ja.. ik speel dan ook klassiek) :-D

Overigens is er in Utrecht ook een grote zaak (weet ff geen naam).. direct als je vanuit Hoog Catherijne overdekt naar het centrum gaat en de 'grote' weg oversteekt. Die heeft ook best veel.