PDA

View Full Version : Dr No Wah



Einzeln
27 april 2013, 09:59
Hij heeft in ieder geval die buitenkant meer dan OK, voor elkaar.
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/919620_606887905988337_551321193_o.jpg

Robdop
28 april 2013, 13:46
Eigenlijk wil ik hem alleen al om de looks :sssh:

Wicked Willy
28 april 2013, 15:18
Maarrrrr hoe klinkt ie dan?

TW-Pieter
3 mei 2013, 14:43
De prijs is niet mis in ieder geval: Feedback heeft 'm voor E330,- http://www.feedbackmusic.com/gitaar/drno-holy-wahcamoly/100005539/FBR108222

Je zult ongetwijfeld een kwaliteitsproduct voor die prijs krijgen, maar zóveel geld voor een wah...

Dirk_Hendrik
3 mei 2013, 16:04
Zoveel geld voor een wah kan. Het is alleen wel een linke als nieuwe speler op de markt. Waarom zou ik een wah van 330 euro van Dr No kopen in plaats van een vaak goedkopere van bijvoorbeeld Teese waarvan ik weet dat hij jarenlange ervaring heeft op het specifieke gebied van wahs en die materie dus van haver tot gort beheerst.

SantaX
3 mei 2013, 17:51
Moet zeggen dat toen ik dit pedaal zag ik alleen al vanwege de looks zeker interesse had. Want het pedaal ziet er schitterend uit. Helaas voor dr. no en wellicht mij ook, geen 330 euro interesse. Dat vind ik toch wel heel erg over de top.

SantaX
3 mei 2013, 17:55
De prijs is niet mis in ieder geval: Feedback heeft 'm voor E330,- http://www.feedbackmusic.com/gitaar/drno-holy-wahcamoly/100005539/FBR108222

Je zult ongetwijfeld een kwaliteitsproduct voor die prijs krijgen, maar zóveel geld voor een wah...

Trouwens, die op dat plaatje daar als je hem groter klikt, moet je eens kijken naar de afwerking op de rand rechtsboven de witte knop... Die 'blaartjes' vind ik met deze prijs dus echt niet kunnen.

robbierodeo
4 mei 2013, 01:36
Trouwens, die op dat plaatje daar als je hem groter klikt, moet je eens kijken naar de afwerking op de rand rechtsboven de witte knop... Die 'blaartjes' vind ik met deze prijs dus echt niet kunnen.

ik zie geen blaartjes.

SantaX
4 mei 2013, 03:35
http://i40.tinypic.com/2cnju5w.png

Fuhgawz
4 mei 2013, 12:38
Ik vind hem ook erg duur, maar sta niet echt te kijken van de prijs. De andere pedalen van Dr. No vind ik namelijk ook duur voor overdrives en fuzzen. Er staat natuurlijk wel tegenover dat Dr. No goed zijn research heeft gedaan op basis van echte vintage exemplaren om ervoor te zorgen dat zijn pedalen qua klank echt top zijn. Daarbij ziet het er ook strak uit. Dat er dan wat 'blaartjes' zijn zou ik persoonlijk niet over zeuren.

Nu is het even afwachten op clipjes en reviews om te checken hoe deze wah klinkt.

Mitch
4 mei 2013, 22:01
"D'r zit een blaar op mijn wah" vertoont wel grote gelijkenis met "D'r zit een haar in mijn glas". Dat niveau dus...
Snap je wel hoor, dat je perfecte afwerking verwacht voor een duur ding, maar ik vermoed dat de meesten die dit gaan kopen zich daar niet druk om maken. Maar zoals gezegd: het moet wel érg goed zijn, wordt hoog ingezet. Hij heeft zelf inmiddels al een behoorlijk goede naam natuurlijk, maar goed, ik heb helemaal geen zin in een prijs/marketing/winkelprijs discussie: ben benieuwd hoe het klinkt en wat er instelbaar is met die chickenhead.

Tabula Rasa
4 mei 2013, 22:09
en wat er instelbaar is met die chickenhead.

Hoeveelheid mojo in het signaal









Wel echt een rete vette uitvoering

kassie
4 mei 2013, 22:19
Hmm... die authentieke wah onderdelen zijn toch niet zo goedkoop? Halo inductor, plus een Icar taper pot. Zit je zo al rond de 50E (ga ik vanuit dat die er in zitten?). Tel dan nog de rest van het klein materiaal plus print erbij op. En de behuizing (powdercoat misschien?). Die ingekleurde rubberen mat lijkt me ook handwerk en geen massaproductie, wat uurloon en dan zit je zo wel op die prijs lijkt me.

Los van die prijs, ik vind hem er erg tof uit zien. En dan is groen nog niet eens mijn kleur.

SantaX
4 mei 2013, 23:39
"D'r zit een blaar op mijn wah" vertoont wel grote gelijkenis met "D'r zit een haar in mijn glas". Dat niveau dus...
Snap je wel hoor, dat je perfecte afwerking verwacht voor een duur ding, maar ik vermoed dat de meesten die dit gaan kopen zich daar niet druk om maken. Maar zoals gezegd: het moet wel érg goed zijn, wordt hoog ingezet. Hij heeft zelf inmiddels al een behoorlijk goede naam natuurlijk, maar goed, ik heb helemaal geen zin in een prijs/marketing/winkelprijs discussie: ben benieuwd hoe het klinkt en wat er instelbaar is met die chickenhead.

Mwaw als het een super geweldige -deze lost al je wah-vragen-ooit-op-wah is, dan zou ik me daar ook wel overheen zetten ;)
Bedoel, ik zou ook mijn schoenen niet uittrekken om hem te gebruiken. Ik ben in elk geval heel erg nieuwsgierig naar het geluid van het beestje.

Rick trodat
7 mei 2013, 10:51
Hey jongens, een wah is toch een wah? Daarmee bedoel ik niet te zeggen dat wahs onderling niet verschillen. Maar iemand als teese heeft eigenlijk wel de hele range te pakken en alle smaken, in zijn productaanbod. Maw ik kan me niet voorstellen dat deze wah niet binnen dat rijtje valt. Wat rest dat je alleen voor de paintjob betaald.

Maar goed ik kan het helemaal verkeerd hebben.;)

Pepe
7 mei 2013, 11:14
Ik begrijp dat de hele batch voor Proguitar USA op voorhand al helemaal uitverkocht was.

Ik snap het wel hoor, het is de missing link tussen een witte stat, een krulsnoer en een Orange amp. Alleen nog zijden sjaaltje..

humbucker
7 mei 2013, 14:29
Hipster wah :)


Maar ey, als ie goed klinkt. Please do!

kassie
7 mei 2013, 16:36
Maar iemand als teese heeft eigenlijk wel de hele range te pakken en alle smaken, in zijn productaanbod. Maw ik kan me niet voorstellen dat deze wah niet binnen dat rijtje valt. Wat rest dat je alleen voor de paintjob betaald.

Maar goed ik kan het helemaal verkeerd hebben.;)

Waarom mag Teese wel een wah maken en dr. No niet? Elke zichzelf respecterende effectbouwer moet gewoon een steengoede wah in zijn assortiment hebben. Dan beslist de consument wel verder.

Einzeln
7 mei 2013, 17:05
Ik begrijp dat de hele batch voor Proguitar USA op voorhand al helemaal uitverkocht was.

Ik snap het wel hoor, het is de missing link tussen een witte stat, een krulsnoer en een Orange amp. Alleen nog zijden sjaaltje..

Precies! En met reacties als die van gearmanndude heeft ie goud in handen.

dml
7 mei 2013, 17:07
Waarom mag Teese wel een wah maken en dr. No niet? Elke zichzelf respecterende effectbouwer moet gewoon een steengoede wah in zijn assortiment hebben. Dan beslist de consument wel verder.

Dus jij als consument beslist bij deze alsnog wat een effectbouwer wel in zijn assortiment MOET hebben?

kassie
7 mei 2013, 17:40
Dus jij als consument beslist bij deze alsnog wat een effectbouwer wel in zijn assortiment MOET hebben?

Tuurlijk niet... dr. NO heeft dat besloten en ik ben het volledig met hem eens. Die moet is natuurlijk figuurlijk gesproken. Oké laat ik de zin anders fraseren.

Ik vind dat elke zichzelf respecterende effectbouwer er heel erg goed aan doet om gewoon een steengoede wah in zijn assortiment te hebben.

En voor je dan ook over de volgende zin valt;

Ik vind het erg waarschijnlijk dat de consument dan wel verder beslist.

gitaarnet.nl weer hoor...

Mitch
7 mei 2013, 22:29
Kunnen alle inlegkruisjes weer recht worden gelegd? Ik heb al een keer moeten wieden in dit topic, geen zin in een tweede keer.