PDA

View Full Version : Even voorstellen



Wenger
22 april 2013, 21:05
Hallo!

ik ben Wenger uit Diepenveen en speel al zo'n 5 jaar gitaar. Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een elektrische gitaar aangeschaft en heb daar ook een jaar geleden lessen voor genomen, daarvoor had ik nog lessen voor akoestische gitaar.

Ik bezit nu een Squier beginnerspakket en dat houdt in een Squier affinity Strat HSS in en in mijn geval een leuke fender G-dec junior. Verder is mijn akoestische gitaar een Juan Salvador C2 en bezit ik ondertussen twee pedaaltjes voor mijn strat, namelijk een standaard Crybaby en een mxr badass overdrive m77.

Mijn muzieksmaak voor de gitaar is ongeveer alles tussen blues en hardrock in, al vermaak ik me nog wel het meest in het improviseren op een blues of rock backingtrack.

Wat ik naast gitaar spelen doe in mijn vrije tijd is gamen, een aquarium onderhouden en zit ik ook wel een beetje in de modelbouw, dan praat ik vooral over de afstandsbestuurbare modelbouw (deze hobby wordt wel steeds meer verdrongen omdat ik steeds meer op de gitaar zit(dat natuurlijk niet erg slecht is;) )).

Groet Wenger

Duhsjaak
23 april 2013, 08:24
Hi W
Moest even mijn geheugen opfrissen waar het Diepenveen betrof, maar dat bleek nog te kloppen.
Verder: 5 jaar. Geen humble beginnings meer hè?
Hartelijk welkom hier. En veel plezier.
Vriendelijke groet, Gus