PDA

View Full Version : Snaren kopen? Spoed a.u.b.



Jorikm
22 april 2013, 13:28
Beste,

Tijdens het repeteren zojuist zijn er 2 snaren gesprongen (lang verhaal) en ik ben door mijn voorraad met snaren heen. Is er een winkel in de omgeving van Aalten/Doetinchem waar ik vandaag nog terecht kan voor een setje nieuwe snaren?
Voor zover ik kan vinden zijn alle muziekwinkels hier in de omgeving gesloten op maandag.

Bij voorbaat dank!

Jorik.

Aca Ilic
22 april 2013, 13:31
Heey Jorik,

ooit over "altijd-een-setje-reserve-snaren-bij-je-fenomeen" gehoord.....?

Hendriks
22 april 2013, 13:41
Heey Jorik,

ooit over "altijd-een-setje-reserve-snaren-bij-je-fenomeen" gehoord.....?

+1 , ik heb altijd een setje reserve bij mij , ondanks dat ik denk ik al 5 jaar geen snaar gebroken heb.

Jorikm
22 april 2013, 13:41
Daar ben ik het mee eens, echter heb ik deze snaren zaterdag pas vervangen maar door een foutje zijn er 2 gesprongen. Ik dacht dat moet wel lukken tot dinsdag maar dus niet helaas. Iemand suggesties?

Napoje
22 april 2013, 13:45
een collega gitaarnetter in de buurt? (http://www.gitaarhulp.nl)

Jorikm
22 april 2013, 13:54
Ik zie dat er iemand in Neede woont. Als ik me niet vergis is dit Hessel? Zal proberen contact met hem op te nemen!

Martin_
22 april 2013, 14:23
Kijkshop Winterswijk of Doetinchem

Timotio
22 april 2013, 17:18
Vriese zit in Doetinchem toch? Mocht het nog nodig zijn

arcane
22 april 2013, 18:44
Vriese zit in Doetinchem toch? Mocht het nog nodig zijn

Vriese is gesloten op maandagen.

Marbles
22 april 2013, 18:49
Stomme vraag, maar: Zijn niet alle muziekwinkels op maandagen gesloten? (ivm de zaterdag open?)

Jorikm
22 april 2013, 23:27
Volgens mij wel inderdaad. Kijkshop ben ik ze nog nooit tegen gekomen. Ben echter reeds voorzien van nieuwe snaren doordat jasper van jasper muziek zo vriendelijk was voor mij de deur even open te gooien! Super service als je het mij vraagt!

Jorik.