PDA

View Full Version : Please to meet you!



Codio
20 april 2013, 06:09
Hoi ik ben Sjaak, 52 jaar en ben een paar weken begonnen met gitaarspelen. Heeft altijd al gekriebeld, nooit veel van terecht gekomen. Nu lekker aan de gang, heb er veel plezier in (en pijn in m'n vingers:)) Ben elke dag wel een tijdje bezig tenzij ik verzuip in het werk. Doe allerlei lessen via youtube, leve internet! Mijn doel is gewoon weer iets nieuws te doen waar ik echt plezier aan beleef, muziekliefhebber ben ik altijd geweest dus het is eigenlijk logisch hier iets anders mee te doen dan alleen luisteren. En dus heb ik me een Seagull S6 akoestische western gitaar aangeschaft.

Genre? Heel breed, van blues, rock, reggae tot motown en sommige jazz. Heel veel concerten bezocht, Rolling Stones keertje of wat sinds 1976, Bowie, Pink Floyd (heb Ahoy in '77 mogen meemaken), Guns n Roses, Jimi, Doors, Santana, Stevie Ray etc. etc. Tegenwoordig voor mij geen megaconcerten meer maar geen de voorkeur aan 'kleine' zaaltjes zoals Tivoli Utrecht.

Andere dingen die ik graag doe: (berg/natuur)wandelen, hond, af en toe de kroeg, lezen, reizen, lekker eten, eens in de 2 weken naar de Galgenwaard en zo zijn er meer dingetjes. Tv kijken kan me gestolen worden al is een goeie film af en toe oke net als een lekkere pot voetbal.

Oke dit ben ik dus, verwacht veel plezier dit forum te gaan beleven.

Tabula Rasa
20 april 2013, 07:15
Welkom Sjaak

Duhsjaak
20 april 2013, 11:27
Hi Sjaak
Ik ben wel Duhsjaak, maar ik heet Gus.

Verders heel leuk dat je wat later begint. Heb je kennelijk eerst andere dingen aan je hoofd gehad. Maar: Beter laat dan niet.
Welkom dus en veel plezier.
Vriendelijke groet, Gus

Nog effe: Het is natuurlijk Pleased to meet you.

Codio
20 april 2013, 12:34
Ha Gus,
Haha natuurlijk, lekkere binnenkomer!

Dutch66
20 april 2013, 15:33
Hoi Sjaak,

Wees welkom, je zult hier een hoop informatie en lotgenoten met pijnlijke fingers vinden :)

Als het teveel word gewoon ff GN-n, ik heb soms het idee dat een aantal leden zelf nog zelden gitaar speelt,
alleen maar ouwehoeren over gitaar..

Cees

Codio
21 april 2013, 09:54
Bedankt Cees!