PDA

View Full Version : Gitarist gezocht voor Rock/Pop/Blues/Stoner in Utrecht/Amersfoort



De Sloper
19 april 2013, 18:37
Tripel wil Quadrupel worden.

Driemansformatie uit Amersfoort/Utrecht zoekt het vierde wiel aan de wagen, om eerste of tweede slag en of solo gitaar te spelen. We spelen voornamelijk eigen werk, maar ook af en toe een cover, het liefst ontschreven en dan herschreven. Het eigen werk stuitert doelloos heen en weer tussen poprock, gevoelige liedjes en lompe stoner.

We zijn 2x begin 30 en 1x heel oud. Niemand weet hoe oud. Verschrikkelijk oud.

Enige ervaring vinden we prettig, een beetje beheersing ook. Een aardige goser(in) zijn is een pré!

Wie doet mee?


De Sloper

duckman
20 april 2013, 23:21
hey Sloper, ik heb je een PMetje gestuurd! mazzel, Arjan

petpas
22 april 2013, 11:13
hoi sloper. Het be wat meer info? Waar oefenen jullie bijv, op welke dag(en) oefenen jullie? Ik neem aan dat de driemansformatie bestaat uit drum/bas/gitaar.

Ikzelf ben een redelijk ervaren slag/solo gitarist met veel bandervating en live ervaring.

De Sloper
10 september 2013, 14:05
Wij zoeken nog steeds!

Rickenbender
12 september 2013, 01:09
De sloper of J.W. ofwel Jan Willem na de mail van maandag las ik al tussen de regels door dat er waarschijnlijk geen belangstelling van jullie kant was, betreffende mijn reactie op de oproep van jullie voor een gitarist. Vindt het teleurstellend dat ik dat een dag later in deze oproep bevestigd zie en niet eerst via de beloofde terugkoppeling. Hoewel ik betwijfel of die terugkoppeling ooit was gekomen.
Had liever gehad dat je dat gewoon gelijk open en eerlijk had gecommuniceerd, ik heb het idee dat de belangstelling er van het begin af aan niet geweest is. Hoop dat je tegen toekomstige belangstellende gewoon gelijk laat weten dat je ze niet geschikt vindt en ze niet bijna twee maanden in de waan laat.

Ben

geert1976
13 september 2013, 18:22
De sloper of J.W. ofwel Jan Willem na de mail van maandag las ik al tussen de regels door dat er waarschijnlijk geen belangstelling van jullie kant was, betreffende mijn reactie op de oproep van jullie voor een gitarist. Vindt het teleurstellend dat ik dat een dag later in deze oproep bevestigd zie en niet eerst via de beloofde terugkoppeling. Hoewel ik betwijfel of die terugkoppeling ooit was gekomen.
Had liever gehad dat je dat gewoon gelijk open en eerlijk had gecommuniceerd, ik heb het idee dat de belangstelling er van het begin af aan niet geweest is. Hoop dat je tegen toekomstige belangstellende gewoon gelijk laat weten dat je ze niet geschikt vindt en ze niet bijna twee maanden in de waan laat.

Ben

Beetje hetzelfde gevoel hier.

eea aan mailcontact geweest en ik zou een keertje gaan kijken hoe eea ging in de betreffende band, nu al twee weken niets meer gehoord en zie nu ook een post dat ze nog niet voorzien zijn.
Beetje vreemde gang van zaken inderdaad.

Ike57
13 september 2013, 22:18
Enige ervaring vinden we prettig, een beetje beheersing ook. Een aardige goser(in) zijn is een pré!
Wie doet mee?
De Sloper

Goh, een aantal aardige gozers hebben gereageerd en geen feedback? Dan zal ik maar geen PM meer sturen naar de sloper ;)

Trouwens, dat valt me wel vaker op op het forum: Mensen registreren zich, dumpen een vraag, krijgen netjes antwoord en je hoort ze nooit weer. Niet echt sociaal. Noem(d)en we dat (vroeger) geen "leechers". :D

m113v
19 september 2013, 14:22
Vandaag maar even geregistreert op dit forum, zodat ik ook kan terug babbelen...
@Ben: sorry is wel op z'n plaats denk ik, dus bij deze, sorry, openbaar aan de hele wereld! :hippie: :lovelove:
@GW: je hebt mijn mailadres, een rectificatie in dit forum zou op z'n plaats zijn.
@Sloper: kap nou eens met aardig zijn.. wij hadden toch afgesproken om stoer te zijn? :supercool:
@Ike: valide punt, dat punt wordt opgepakt in de volgende track "face it, we're all just f#ck'n leechers", zal proberen het hier te posten :rockon:

Nu maar eens wat rondbladeren op dit forum, is er een rubriek: gitaren te koop? (want die heb je nooit genoeg)

:metal:

Oja, reageer gerust in een PM ofzo naar mij toe, volgens mij heb ik alle opties in het registratieformulier ingevuld en zou ik bericht moet krijgen als er bericht is... [alleen liever niet vandaag, want ik heb ff een kuthumeur]