PDA

View Full Version : Images van verelec gsan verdwijnen



nico verduin
19 april 2013, 11:29
Hoi,
Door de jaren heen heb ik zat plaatjes neergezet hier op GN via de verelec server. Echter die ruimte heb nodig voor mijn eigen doeleinden en die server begint vol te lopen. Concreet betekent het dat die "reserve pot" nu gaat verdwijnen naar behoefte. Ik zal trachten dit te doen door de oudste eerst te verwijderen. Maar dat betekent wel dat oude foto's en plaatjes ed. langzaam maar zeker van GN zullen verdwijnen. Wil je ze bewaren, dan moet je ze zelf maar ergens opslaan.

cluseau
19 april 2013, 11:43
Hoi,
Door de jaren heen heb ik zat plaatjes neergezet hier op GN via de verelec server. Echter die ruimte heb nodig voor mijn eigen doeleinden en die server begint vol te lopen. Concreet betekent het dat die "reserve pot" nu gaat verdwijnen naar behoefte. Ik zal trachten dit te doen door de oudste eerst te verwijderen. Maar dat betekent wel dat oude foto's en plaatjes ed. langzaam maar zeker van GN zullen verdwijnen. Wil je ze bewaren, dan moet je ze zelf maar ergens opslaan.


Tja........tis crisis he :hide:

nico verduin
19 april 2013, 11:53
Ik denk dat het tijd wordt om een andere hoster te zoeken. Ik zit nu bij IN en die zijn wat karig met schijfruimte.

Rinze
19 april 2013, 13:13
De laatste jaren loont het sowieso om te shoppen qua webstek, zonder nu meteen bij echte lowbudgetclubs uit te komen (waar vaak nogal veel downtime voor komt) kun je zomaar voor hetzelfde of minder geld veel maar ruimte krijgen. De meeste providers waarderen bestaande accounts ook niet zomaar op is mijn indruk. Ik had bij mijn site op een gegeven moment besloten om van provider te veranderen, ik bel die lui om dat door te geven en hoppa! kreeg gelijk dubbel zoveel ruimte. Bleek dat mijn pakket allang opgewaardeerd was maar ze dat niet doorgevoerden bij mensen die er niet specifiek om vroegen.

HaroldA
19 april 2013, 13:20
Ik denk dat het tijd wordt om een andere hoster te zoeken. Ik zit nu bij IN en die zijn wat karig met schijfruimte.

Ik zit bij CloudVPS en heb daar de goedkoopste VPS-1 genomen: http://www.cloudvps.nl/vps-hosting
* 1 GiB RAM
* 20 GiB HDD
* 250 GiB traffic/maand
* 1 CPU

Lekker zelf je servertje installeren en knallen maar! Ze hebben die VPS'jes volgens mij zelfs 2 weken gratis om uit te proberen ...

nico verduin
20 april 2013, 08:52
IK zat eigenlijk hier aan te denken:
http://www.mijnhostingpartner.nl/produkten/meer-informatie/
En dan het totaal pakket. Nu heb ik 600mB en dan ga ik naar iets meer :). Zat mogelijkheden. Alleen als ik de recensies lees, worden ze overal massaal de hemel ingeprezen en dat baart me zorgen.....
Iemand ervaringen met ze?

HaroldA
20 april 2013, 13:58
Iemand ervaringen met ze?

Nope ... en persoonlijk vind ik hosting op Windows nooit een goed idee.

nico verduin
20 april 2013, 17:22
Nope ... en persoonlijk vind ik hosting op Windows nooit een goed idee.

want? Ik ken tenslotte zat grote bedrijven die niet anders doen en succesvol.

HaroldA
20 april 2013, 17:25
want? Ik ken tenslotte zat grote bedrijven die niet anders doen en succesvol.

Ik bouw websites voor mijn beroep en alle externe hostingpartijen die op Windows hosten hebben het gewoon niet goed voor elkaar. Vreemde "portals" met een "synchronisatielaag" er tussen om het filesystem af te schermen van de buitenwereld e.d.

Kost ons altijd enorm veel tijd om php sites op Windows servers fatsoenlijk te laten draaien, op Linux is het altijd een eitje.


Maar zoals ik al zei: het is persoonlijk.

Buzzel
20 april 2013, 17:37
Ik zit nu sinds een tijdje bij versio.nl

En dat werkt...ik betaal maar liefst 50 cent in de maand. Nu zou jij wel iets meer ruimte willen, dan weet ik weer niet of ze zo voordelig zijn. Tot nu toe nog geen downtime gehad oid.

HaroldA
20 april 2013, 17:40
ik betaal maar liefst 50 cent in de maand.

Aangezien een gemiddelde server al voor meer dan dat aan stroom verbruikt, gok ik dat je geluk moet hebben op welke overbevolkte server jij terecht komt. Ik heb voor ik bij CloudVPS zat bij 1eurohosting gezeten. Wat een ellende was dat zeg! :stop:

Nooit, maar dan ook NOOIT iets bij die criminele organisatie afnemen!!!

Buzzel
20 april 2013, 17:42
Aangezien een gemiddelde server al voor meer dan dat aan stroom verbruikt, gok ik dat je geluk moet hebben op welke overbevolkte server jij terecht komt. Ik heb voor ik bij CloudVPS zat bij 1eurohosting gezeten. Wat een ellende was dat zeg! :stop:

Nooit, maar dan ook NOOIT iets bij die criminele organisatie afnemen!!!

Tja, jou eisen liggen ook wat hoger denk ik ;) voor mij werkt het.

nico verduin
20 april 2013, 18:29
Is volgens mij ook een windows platform en voor hetzelfde 2x zo duur.

En uiteindelijk het enigie wat ik nodig heb is:
- PHP
- MySQL
- Email
- Ftp
- en veel storage. Net een app voor de tennis ontwikkeld en die genereert toch bij elke wedstrijd iets van 250mB aan video's per wedstrijd. Dus heb iets nodig voor een FTP site etc.
- OsCommerce (huidige site en de nieuwe).

nico verduin
23 april 2013, 13:29
't is mijnhosting.nl geworden. 30 euri per jaar met 15G data. Dus zat ruimte. Images gaan voorlopig niet verdwijnen.
Nu nog ff wachten tot alles werkt...