PDA

View Full Version : Even voorstellen



Gozer
16 april 2013, 10:15
Hallo!

Ik ben Kevin en stel me hier even voor. Ik speel al een aantal jaartjes gitaar, maar niet zo actief. Ben dus niet echt een topgitarist. :sssh: Maar dat geeft niet, want ik heb er wel plezier in. Ik wil nu de hobby weer goed gaan oppakken en daarom heb ik mij hier aangemeld.

Mijn gitaar is een rode Squier Strat uit zo'n beginnerspakketje. Opzich prima en red me er goed mee. Maar ik zal hem weleens wat willen modden, met o.a. een humbucker of iets dergelijks. Ik hoop hier de info te vinden.

De muziekstijlen die ik speel zijn rock, metal en wat pop.

Ik hoop hier veel te leren, het lijkt me een leuk forum.

Groeten Kevin

Harry
16 april 2013, 10:54
hee gozer, eh Kevin, welkom! De meeasten hier zijn geen topgitaristen, maar het belangrijkste is om er lol aan te beleven. En als het even kan anderen er lol aan te laten beleven. Dus geniet er lekker van!

Duhsjaak
16 april 2013, 16:18
Hi Kev
Ken je het begrip 'beginnersgeluk'?
Daarvan is er nu sprake, want ik bèn zo'n topgitarist. Harry ook, maar die is te bescheiden voor zijn shirt (kleine persiflage op I'm too sexy for my shirt).

En zeg eerlijk: Hoe voelt dat nou dat zo'n onvervalste topgitartist je zo maar ineens een stukje typt? Heerlijk toch?

Daarom heb je er goed aan gedaan je hier aan te melden. Dat was je op het drummers forum of het forum voor harpisten niet gebeurt. Alle 'hij-staat-niet-helemaal-top-goed-gestemd' maffia stuur ik dan ook genadeloos naar het harpisten forum. Hebben ze wat te doen.

En je maakt mij gelijk nieuwsgierig: Rock, metal en wat pop. Allemaal tegelijk? Nee toch?

Dus wat extra uitleg zou heel erg welkom zijn. Net als jij trouwens: Hartelijk welkom dus!
Vriendelijke groet, Gus

Gozer
16 april 2013, 16:41
Bedankt voor het warme welkom.