PDA

View Full Version : Nieuw lid :)



Irisdb
15 april 2013, 15:00
Hoi iedereen,

Ik ben iris, 24 jaar. Ik ben gek op muziek, mode en kunst. Eigenlijk alles wat creatief is en waarmee je jezelf kunt onderscheiden dus. Ik speel al een tijdje in een bandje (Airhost) waarin in zing en piano speel. Een vriend van mij leert me nu gitaar spelen. Ben dus echt een beginner, maar ik vind het heel leuk en moeilijker dan ik dacht.:cooler:

Duhsjaak
15 april 2013, 15:17
Hi Iris
Daar kom je niet meer vanaf, van dat idee. Er zijn hier gasten die geniaal goed/snel/weet ik veel spelen en ook die zeggen altijd dat ze er nog niet zijn.

Of je dat idee wel of niet aanhangt, het gaat er maar om dat er leuke muziek wordt gemaakt en dat we niet gezandzakt voor de TV hoeven te hangen.

En bij die kliek heet ik je van harte welkom.
Vriendelijke groet, Gus

Irisdb
15 april 2013, 16:08
Bedankt! Het is interessant om weer opnieuw een instrument te leren spelen. Houdt de variatie er zeker in in ieder geval!

muziekschuur
15 april 2013, 16:47
Hallo Iris,

Wat voor instrumenten staan er in jouw huis? En waar gaat jouw voorkeur qua muziek naar uit? Of laat ik het anders vragen. Wie zijn jouw muziekhelden?

Irisdb
17 april 2013, 09:24
Ik heb een piano in huis staan, een echte geen electrische, en ik heb een oude akoestische gitaar van een vriend over kunnen nemen. Met mijn bandje speel ik vooral de oude jaren '80 rock zoals White Snake, Kiss, Journey, en nog veel meer. Beetje fout, maar oh zo leuk ! :D

Scarface
17 april 2013, 16:48
Hallo Iris,

Welkom....

Wat is er fout aan de jaren 80 rock ?....buiten:stop: Europe dan "yuk" die waren echt fout.:D

Groet,
Marco

Napoje
17 april 2013, 17:04
Hallo Iris,

Welkom....

Wat is er fout aan de jaren 80 rock ?....buiten:stop: Europe dan "yuk" die waren echt fout.:D


Haha, dan ken jij Twisted Sister zeker nog niet...

http://images5.fanpop.com/image/photos/30500000/-Dee-twisted-sister-30567509-800-600.jpg

Welkom by the way!

devilssogod
17 april 2013, 19:43
welkom iris.

en als ik het mag vragen wat doe jij met kunst? maak je zelf kunst of verzamel jij dat?

ik ben best wel benieuwd.

omdat ik ook helemaal gek ben op kunst.

ik doe er ook een beetje aan. schilderen en af en toe een sculptuur.

Irisdb
18 april 2013, 09:17
Ik teken en schilder veel (als ik tijd heb tenminste) Verzamelen mocht ik willen haha! Nee, ik maak liever zelf wat en hang dat dan in mn huis, dat maakt het nog persoonlijker. Ik zou heelgraag met sculptuur willen beginnen, dat lijkt me echt super leuk.

Gozer
18 april 2013, 14:41
Welkom hier! Ik ben hier ook net nieuw en kan je vertellen dat het een leuk forum is.

Irisdb
19 april 2013, 14:04
Ja ik kijk ook veel rond, en heb tot nu toe best veel aan de informatie :)