PDA

View Full Version : Hallo



San
11 april 2013, 14:11
Hallo allemaal,

Mijn naam is Sander en ik ben 40 jaar.
Ik speel elektrisch en akoestisch gitaar en af en toe ook basgitaar.
Na zo'n 15 jaar niet meer gespeeld te hebben ben ik verleden jaar weer begonnen en heb de smaak weer helemaal te pakken. Als het maar even kan zit ik met een gitaar in mijn handen.
Vroeger was ik snel tevreden dus ik ben technisch geen geweldige gitarist maar daar probeer ik nu toch wel wat aan te doen.
Heb een erg brede smaak. Mijn favoriete genres zijn wel blues, rock en metal.

Groeten,
Sander

Ukeloeder
11 april 2013, 15:05
Welkom bij de club Sander. Ik geloof dat er op het forum meer zijn (onder wie ik) die er een behoorlijke poos tussenuit zijn geweest. Goed dat je nu hier je licht komt opsteken.

Duhsjaak
12 april 2013, 02:55
Hi Sander
Niet de tijd dat je er tussen uit was telt, maar de tijd dat je er niet tussen uit was.
Ik was er bijvoorbeeld nooit tussen uit en ben slechter dan veel gasten die dat wel hebben gedaan. Go figure. Dat zegt dus allemaal kennelijk niks.

Wat wel wat zegt is je belofte nooit meer ontrouw te worden. Die heb ik niet gelezen. Maar als je hem doet, die belofte, dan strijken ze hier wel met hun hand over hun hartje hoor! Weet ik zeker denk ik.

Welkom!
Vriendelijke groet, Gus

San
12 april 2013, 18:55
Dankje. Ik kan me niet voorstellen dat ik weer zal stoppen dus dat is een makkelijke belofte.

Gr.,
Sander

Duhsjaak
12 april 2013, 21:22
Sandersan,
Je ziet wel dat ik nog maar kort geleden mij uitbundig met een Japanse dame heb beziggehouden.

Zij zei nooit rechtstreeks nee. Ongepast tegen een ouder iemand en haar coach ook nog eens. En dat Sandersan van jou maakt dat ik op mijn hoede ben.

Zij maakte het nooit zo gek als een aantal andere Aziaten. Als je daarmee een duidelijke afspraak maakte (bijvoorbeeld: haal dit of dat boek uit de bibliotheek alsjeblieft. Ik heb al gecontroleerd, bij die en die bieb (2 minuten lopen van hun huis) hebben ze het op voorraad) dan zeiden ze ja en deden gewoon nee.

Sandersan, voor de zekerheid, ter verwelkoming een haiku:

Hallo Sandersan
wat een mooi weer voor onze
eerste ontmoeting

5
7
5
lettergrepen is een haiku

5 7 5 7 7 is ook een traditionele dichtvorm, maar veel minder populair onder Japanners.
Je ziet: Geen moeite teveel om je een warm welkom te heten.

Volgens de regels moet je nu een antwoord geven, dat ook in de vorm van een haiku is gegoten.
Met alleen maar het houden van je belofte nemen we hier graag genoegen. Uke en ik.

Vriendelijke groet, Gus

Jedeel
13 april 2013, 01:10
Wat is onze Gus
weer verschrikkelijk op dreef!
San, welkom hiero!

:)