PDA

View Full Version : Guitar Looping #11: Lol met de EHX Ring Thing



Eezz
11 april 2013, 13:33
Nummer 11:


http://www.youtube.com/watch?v=H92-pGnMUJ8

Deze staat in het teken van de Electro Harmonix Ring Thing, een soort luxe ring modulator. Tof effect - zeker niet onbeperkt bruikbaar - maar het is wel inspirerend om hem zo nu en dan aan te slingeren. Naast ringmodulatie kun je er ook wat pitchshifting dingen mee doen.

cale0
11 april 2013, 13:59
Heel erg tof! heel erg vette sound :)

smullie
11 april 2013, 14:53
Dat is echt knap!

En nu eerlijk: is dat echt in 1 take gelukt? Hoeveel keer ben je moeten herbeginnen? :hippie:

Eezz
11 april 2013, 14:58
Haha, dit was geloof ik de derde take :) Als ik er qua spel niet uitvlieg dan is het wel omdat een van de camera's ermee ophoudt of zo. Ik zal eerlijk toegeven dat er bij het opnemen van deze video's wel eens gevloekt wordt :mad:

smullie
11 april 2013, 15:13
Haha, dit was geloof ik de derde take :) Als ik er qua spel niet uitvlieg dan is het wel omdat een van de camera's ermee ophoudt of zo. Ik zal eerlijk toegeven dat er bij het opnemen van deze video's wel eens gevloekt wordt :mad:

Ik blijf het indrukwekkend vinden hoor...

pasqual
11 april 2013, 17:21
Haha, dit was geloof ik de derde take :) Als ik er qua spel niet uitvlieg dan is het wel omdat een van de camera's ermee ophoudt of zo. Ik zal eerlijk toegeven dat er bij het opnemen van deze video's wel eens gevloekt wordt :mad:

Hier wordt ook wel eens gevloekt maar dan meer uit bewondering ( g*dverdeg*dver,etc...). Erg knap wat jij presteert met je loops!

Lexvandoef
11 april 2013, 22:53
Damn dude! Deze grooved me toch een partij fijntjes!!! Lekkere sound ook altijd :).

Herman
12 april 2013, 13:05
Ik ben fan! Te gekke filmpjes en erg goeie sounds. Je speelt wel verdomde makkelijk he?:)