PDA

View Full Version : up-to-date-heid van ibanez-site



Kasper
23 juni 2003, 16:01
Ik zou graag eens weten hoe het precies zit met de modellen die getoond worden op de ibanez-site. Zijn dit de enige modellen die nog gemaakt worden voor het moment? Of hoe moet je dit bekijken.
Ik keek op de www.musicstorekoeln.de site en merkte dat er heel wat andere rg's te koop staan dan die op de site van ibanez. Of is de ibanez-site gewoonweg niet volledig?
Ik zou ook graag weten of er in de ibanez-brochure nog meer modellen te koop staan dan op het internet. Of het dus de moeite is om deze eens aan te schaffen.

dankt u!

Maiden Michiel
23 juni 2003, 17:47
De rg's met de oude bruggen (bijv. lo-pro) worden niet meer gemaakt. Daarvoor is de edge pro gekomen geloof ik.

De Nederlandse Ibanez site loopt vet achter.

Let echter wel dat er nog een heleboel oude modellen in voorraad zullen zijn

jorrit
23 juni 2003, 18:11
jup voor de nieuwste modellen moet je ff naar de usa versie van de site gaan....

en de oude modellen die niet gemaakt worden staan natuurlijk niet op de site...

Anders Destium
23 juni 2003, 18:57
De modellen die op de Nederlandse site staan zijn die van vorig jaar, je kunt ze nog wel krijgen maar die worden niet meer gemaakt. Normaal gesproken waren er nooit heel erg veel veranderingen, maar nu wel: Doordat op alle gitaren nu andere bruggen zitten én de nummering wat is gewijzigd is (alle gitaren die in Japan worden gemaakt worden nu prestige genoemd) is dit wel een probleem.

Je kunt bij www.serlui.nl al wel een tijdje de 2003 catalogus bestellen, daar staan wél alle modellen van dit jaar in (is gratis :) )

Maiden Michiel
24 juni 2003, 11:31
Die folders heersen zwaar, echt heel erg mooi!