PDA

View Full Version : Oud en nieuw?



kwispelhond
8 april 2013, 22:02
Kwispelhond is natuurlijk niet mijn echte naam maar een bijnaam die ik ooit eens gekregen heb, ik heet Koen en hoe ik aan die bijnaam kom is een lang verhaal wat ik nog maar even voor me houd maar ik gebruik hem toch al een tijdje.

Ik speel al zo'n dikke 40jaar gitaar en bas...., niet echt een beginner meer dus alhoewel ik natuurlijk nooit te oud ben om nog steeds te leren!. Uiteraard heb ik ook leuke spulletjes verzameld zo door de jaren maar dat zien jullie wel in de desbetreffende topics.

Groetjes,
Koen

Harry
9 april 2013, 11:22
welkom Koen! Nu hebben sommigen wel tijd voor een lang verhaal dus laat dat niet je beletsel zijn. Of het moest iets schunnigs zijn, als ik zelf bedenk waar ik mee zou kunnen kwispelen, ik ga niemand belasten met die wijsheid. :)

Rizz
9 april 2013, 11:33
welkom Koen! Nu hebben sommigen wel tijd voor een lang verhaal dus laat dat niet je beletsel zijn. Of het moest iets schunnigs zijn, als ik zelf bedenk waar ik mee zou kunnen kwispelen, ik ga niemand belasten met die wijsheid. :)

Wel eens over nagedacht dat anderen visueel ingesteld kunnen zijn? Bedankt voor dit beeld!! :ok: ;)

Kwispelhond: Welkom! En veel plezier hier!

Henri H
9 april 2013, 11:41
Ik zag je gisteren in een paar topics, o.a. een mooie Les Paul posten. Ik dacht direct, ook naar aanleiding van jouw bijnaam: "Ik ga m'n nickname laten veranderen in "Kwijlbak"." :)

Welkom Koen! :ok:

kwispelhond
10 april 2013, 15:43
Rustig maar Rizz, als dat zo was geweest was ik wel Swaffelhond of zo genoemd......... Dit was meer door een "ex-" van me die vond dat ik niet volwassen genoeg was. Daar had ze wel gelijk in maar dat had ze wel van tevoren kunnen weten, ik vind volwassen worden maar niets en daar maak ik ook geen geheim van. Hoe dit tot kwispelhond is gekomen is dus dat lange verhaal dat ik nu even niet wil vertellen.

Henri H: Ik vind GAS niets vreemds, heb ik zelf ook geregeld. Een echte bijnaam krijg je natuurlijk altijd van iemand anders, die mag je niet zelf verzinnen!!

Henri H
10 april 2013, 16:10
Vader van RoelSmoel werd ik hier al genoemd. :D

Omdat je nieuw bent, leg ik 'm uit: RoelSmoel is een forumlid op jonge leeftijd, die nogal eens van gear wisselde, vandaar.