PDA

View Full Version : nieuwe belg



TKuppens25
8 april 2013, 19:48
Hallo allemaal!
Kort samengevat, ik speel gitaar en hou enorm van metal maar ook andere dingen kan ik accepteren. Ik droom van een serieuze band maar dit is moeilijk tegenwoordig. En als er nog vragen zijn of iemand die wil babbelen, altijd welkom ;)

rjm
8 april 2013, 23:44
Hoi T,

Laat mij je dan als eerste rasechte Nederlander begroeten.
Welkom aan boord.

Keep on Rockin, Robert

Duhsjaak
9 april 2013, 10:18
Hi
@T
Welkom.
Vertel eens wat meer s.v.p.

@R
Leuk! Mandolines rocken inderdaad.
Vriendelijke groet, Gus

TKuppens25
9 april 2013, 21:21
Hi
@T
Welkom.
Vertel eens wat meer s.v.p.

@R
Leuk! Mandolines rocken inderdaad.
Vriendelijke groet, Gus

wat moet ik dan nog vertellen? Ik heb een elektrische washburn en een klassieke gitaar, verder nog iets? :)
groetjes, Tom

Duhsjaak
10 april 2013, 03:15
Ah..., leuk! Washburns zie/hoor je niet veel.

Dus wat voor een Washburn? Stanley, één uit de N serie, een Idol, een RX, een XM, een semi hollow?

Ik heb een N2, alhoewel daar zoveel aan is veranderd, dat ie niet goed als zodanig is te herkennen.

Speelt heerlijk. Daaraan ligt het zeker niet.
Het merk is (naar mijn smaak) niet helemaal op waarde geschat.

Een partner in crime, nooit weg.
Vriendelijek groet, Gus

TKuppens25
12 april 2013, 14:02
Ah..., leuk! Washburns zie/hoor je niet veel.

Dus wat voor een Washburn? Stanley, één uit de N serie, een Idol, een RX, een XM, een semi hollow?

Ik heb een N2, alhoewel daar zoveel aan is veranderd, dat ie niet goed als zodanig is te herkennen.

Speelt heerlijk. Daaraan ligt het zeker niet.
Het merk is (naar mijn smaak) niet helemaal op waarde geschat.

Een partner in crime, nooit weg.
Vriendelijek groet, Gus

Ik heb een washburn x10 een rode, ik vind ook dat het een zwaar onderschat merk is voor beginnende en voor gevorderde gitaristen hebben ze goede gitaren en ze spelen inderdaad zeer leuk :)
Blij dat ik eindelijk iemand hoor die er ook zo over denkt want veel mensen kennen maar 2 merken...

Duhsjaak
13 april 2013, 16:02
Ik heb een washburn x10 een rode, ik vind ook dat het een zwaar onderschat merk is voor beginnende en voor gevorderde gitaristen hebben ze goede gitaren en ze spelen inderdaad zeer leuk :)
Blij dat ik eindelijk iemand hoor die er ook zo over denkt want veel mensen kennen maar 2 merken...

Ja, die ken ik niet, die twee. Maar afgezien daarvan. Ik ben blij met ze. Zij hun Gibbies en Fenders en ik mijn rammelgitaartjes. Heerlijk. Leve de verschillen. Hebben wij onze eigen dingen om over te lullen.

Vriendelijke groet, Gus

muziekschuur
13 april 2013, 16:50
Je bedoelt Charvel en BC Rich?

TKuppens25
14 april 2013, 08:34
Je bedoelt Charvel en BC Rich?

neen, ik bedoel gibson en fender :)

TKuppens25
14 april 2013, 08:35
Ja, die ken ik niet, die twee. Maar afgezien daarvan. Ik ben blij met ze. Zij hun Gibbies en Fenders en ik mijn rammelgitaartjes. Heerlijk. Leve de verschillen. Hebben wij onze eigen dingen om over te lullen.

Vriendelijke groet, Gus

Ja als je het zo bekijkt is het niet zo erg :)
Vriendelijke groeten, Tom

Duhsjaak
15 april 2013, 15:21
Je bedoelt Charvel en BC Rich?

:seriousf:

Hoop dat ik de goeie heb gekozen.