PDA

View Full Version : Martin Alternative III



prs
23 juni 2003, 15:29
Hallo allemaal,

Ik wil waarschijnlijk op korte termijn een Martin Alternative III kopen.
Ik heb er alleen nog nooit op gespeeld, en ben benieuwd hoe de klank van zo'n ding is. Kan iemand mij vertellen of hij er misschien eentje in een gitaarzaak weet te staan, liefst in Amsterdam of ergens anders in Nederland? Andere plaatsen zijn dus ook welkom.
Wie is eigenlijk de importeur/distributeur van Martin gitaren?
M.v.g
PRS
http://www.mguitar.com/guitars/choosing/pImages/Alternative%20III_f.jpg

JimGitaar
24 juni 2003, 09:00
De Martin gitaar die jij wil moet waarschijnlijk gewoon bestelt worden omdat er maar weinig mensen zo''n gitaar nemen.
Dat bestellen gebeurt waarschijnlijk alleen als jij definitief tot de aankoop overgaat en erop spelen zal dus een beetje moeilijk worden, je zal dus ergens iemand of winkel vinden die zo'n gitaar heeft.
De winkel die ik het fijnst vind met Martin's is Berghman in Arnhem. Daar hebben ze 25 modellen op voorraad en ook hangen, alleen geen Martin Alternative 3.

Jim

Qtron
24 juni 2003, 11:10
dat is toch met zo'n metalen bovenblad en koolstof body en zo? bij rockpalace in den haag hebben ze er een staan.

ik heb er op gespeeld, was niet zo mijn ding. klonk wel beter dan ik had verwacht

prs
24 juni 2003, 18:58
Bedankt voor jullie reacties, dan zal ik eens kijken of ik in de vakantie eens naar rockpalace in den Haag kan gaan.
Bedankt.
M.v.g
PRS

prs
24 juni 2003, 18:59
Bedankt voor jullie reacties, dan zal ik eens kijken of ik in de vakantie eens naar rockpalace in den Haag kan gaan.
Bedankt.
M.v.g
PRS