PDA

View Full Version : Van A & L naar Furch naar Larrivée



Elvee
6 april 2013, 21:48
Kocht ik 12 jaar geleden m'n eerste gitaar, een Art & Lutherie dreadnought, enkele jaren later kwam er een Furch S24 SR Jumbo cutaway bij. En sinds vandaag ben ik ook de trotse eigenaar van een Larrivée L03:
http://www.larrivee.com/instruments/acoustics/L03.php

Rizz
7 april 2013, 02:21
Gefeliciteerd, prachtige gitaren!

Maarre, tot nu toe ben je iemand van weinig woorden gebleken, een kleine review zou op prijs gesteld worden.. ;)

ruudjes
7 april 2013, 06:36
Gefeliciteerd. Ik vind het fijn klinkende instrumenten en heb stilletjes de wens er ook nog eens 1 te kopen.

Elvee
7 april 2013, 19:38
een kleine review zou op prijs gesteld worden.. ;)
Oké Richie bedankt en hier is 't ie dan: de onderkant van de gitaar heeft veel weg van de onderkant van een Dreadnought en de bovenkant van een Auditorium. De kast is iets minder diep als het D-Model en daardoor is de gitaar mooi in balans. Het is een warm klinkende gitaar. Er zit een aardige bas in, maar ook mooi helder klinkende tonen. Het is een bijzonder model en hij speelt lekker licht. Ja deze gitaar heeft gewoon veel te bieden.

Elvee
7 april 2013, 19:43
Gefeliciteerd. Ik vind het fijn klinkende instrumenten en heb stilletjes de wens er ook nog eens 1 te kopen.Bedankt. Zou ik zeker doen, je zult er geen spijt van krijgen.

Plant
7 april 2013, 19:56
Gefeliciteerd, prachtige gitaren!

Maarre, tot nu toe ben je iemand van weinig woorden gebleken... ;)

En iemand van weinig plaatjes ;)