PDA

View Full Version : Alter Bridge is back!



RoelSmoel
5 april 2013, 23:03
In oktober start hun tour, in de UK.
Daarna zijn ze 25 oktober is Brussel te zien in het Ancienne Belgique en 3 november in de HMH in Amsterdam.
Hier de data:
http://www.alterbridge.com/tour.aspx

Er wordt ook gewerkt aan een nieuw album, welke in augustus wordt verwacht (als ik de woorden van Mark Tremonti moet geloven), zo komt er ook in mei een boxset uit die redelijk aan de prijs is.

Ik zelf ben present in Brussel als VIP, in Amsterdam en in Düsseldorf. Zin an! :)

Bassa
5 april 2013, 23:11
Oeh!!! Ik ga zeker naar Amsterdam.
Hoe is het je gelukt om als VIP te mogen/gaan in Brussel?

RoelSmoel
6 april 2013, 00:33
Oeh!!! Ik ga zeker naar Amsterdam.
Hoe is het je gelukt om als VIP te mogen/gaan in Brussel?

Kaarten kopen.. Ze hebben deze tour een volledig VIP pakket geïntroduceerd.
Houdt dit in. One general admission ticket
Meet & Greet with Alter Bridge
Individual photo op with Alter Bridge
Visit to Alter Bridge sound check
Pre-show drinks
Exclusive Alter Bridge gift bag
Official Meet & Greet laminate
VIP commemorative ticket
Early entrance into venue
Crowd-free merchandise shopping
On-site VIP host

Kost ook wel wat, helaas.

Mitch
6 april 2013, 12:48
Ja, dat heeft het management goed afgekeken. Werkt al jaren zo bij diverse artiesten. Meestal in ieder geval soundcheck, makkelijker naar binnen en afhankelijk van de status van de artiest ook een meet & greet :)

FrankC
6 april 2013, 14:46
Leuk, slim. Maar betalen om op de foto te mogen en om te "meeten"? Of snap ik het niet?

Henri H
6 april 2013, 14:50
Moderne tijden..... *zucht*

Pepe
6 april 2013, 15:22
Je hebt het er maar druk mee.. M&G, fotoshoot, soundcheck, Happy Hour, de winkel ingejaagd worden en op tijd je weer melden voor de deur ... en ondertussen opgetuigd worden met een laminate, goodie bag, foto, T-shirts, cd's...

Het is wel een idee. Ik zal het eens opwerpen bij mijn band. Die fotoshoots en meet & greets doen we nou voor niks. Gekkenhuis.

RoelSmoel
9 april 2013, 23:47
Het is maar net wat je van plan bent uit te geven aan je favoriete band.. Buiten dat zijn de bandleden erg open richting hun fans, niets is teveel.

Zit er zelfs nog aan te denken om een lang weekendje Berlijn achter Brussel aan te boeken, inclusief concert..

almarvk
10 april 2013, 10:30
'Vroegah' kon je nog gewoon op ze afstappen, maar dat was in de tijd dat ze nog niet zo bekend waren met Alter Bridge. Wel erg toffe luitjes!

Ik zal 's kijken of ik ook aan kaarten kan komen.

RoelSmoel
11 april 2013, 22:15
'Vroegah' kon je nog gewoon op ze afstappen, maar dat was in de tijd dat ze nog niet zo bekend waren met Alter Bridge. Wel erg toffe luitjes!

Ik zal 's kijken of ik ook aan kaarten kan komen.

Kan nog steeds.. :)
Je loopt alleen de kans dat je de hele dag tevergeefs in de kou staat te wachten..

RoelSmoel
6 mei 2013, 23:29
Om dan even hier te posten wat eigenlijk in een ander subforum moet..

Drums voor het nieuwe album zijn inmiddels opgenomen, gitaren zijn vandaag begonnen.

HALLELUJAH.

ronalddus
12 mei 2013, 20:39
Ben er bij in Amsterdam!!
Hoge verwachtingen van dit concert :D