PDA

View Full Version : Gypsy jazz in regio Arnhem



NielsW
5 april 2013, 14:08
Hoi gitaristen!

Ik ben op zoek naar mede muzikanten die in regio Arnhem gypsy jazz (jazz manouche) willen spelen. Ik ben een tijdje terug in dit exotische stijltje beland and there's no way back for me. Ik hoop dat er meer gitaristen zijn die deze passie met mij delen!

Mocht je een akoestische gitaar behoorlijk onder de knie hebben en wil je dit stijltje graag leren ben ik uiteraard in staat om je op gang te helpen!

Frank48
20 april 2013, 19:20
Hoi gitaristen!

Ik ben op zoek naar mede muzikanten die in regio Arnhem gypsy jazz (jazz manouche) willen spelen. Ik ben een tijdje terug in dit exotische stijltje beland and there's no way back for me. Ik hoop dat er meer gitaristen zijn die deze passie met mij delen!

Mocht je een akoestische gitaar behoorlijk onder de knie hebben en wil je dit stijltje graag leren ben ik uiteraard in staat om je op gang te helpen!

Niels,
Ben geinteresseerd, voornamelijk als rythm-gitarist. Heb dit een tijdje in een trio gedaan. Woon weliswaar niet in de regio Arnhem, maar ook weer niet te ver weg. Hoor van je. Frank

Gitane74
1 september 2013, 21:43
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een collega gitarist om het gigantische Gypsy Jazz repertoire mee te verkennen. Ik speel al 20 jaar gitaar en ben ongeveer 1,5 jaar geleden begonnen met Gypsy Jazz, sindsdien inderdaad geen weg meer terug! Lijkt me leuk om een keer samen te spelen, ik hoor graag of je interesse hebt.

groet, Carlo