PDA

View Full Version : Flock zoekt muzikanten!



Marshallover
3 april 2013, 21:29
Zangers, Toetsenisten en Gitaristen opgelet!

Wij (Flock) zijn op zoek naar muzikanten om samen stevige hardrock/metal te maken.
Ben jij op zoek naar een bestaande band waar je je kan aansluiten of was je van plan zelf een band op te zetten?

Reageer dan z.s.m!

We hebben een eigen oefenruimte met opnamemogelijkheid in omgeving Amersfoort en spelen uitsluitend eigen werk. Maar input van een nieuw lid zou kunnen bijdragen aan een nog strakker geheel. We zoeken een gevorderde zanger met schrijf, zang en-podium ervaring.

Tevens zijn we op zoek naar een slaggitarist en een toetsenist.

Op verzoek is er materiaal verkrijgbaar.


BIO

Wij zijn Flock, nu bijna 2 jaar bezig. Door verschuiving van werk is onze zanger vertrokken.

Elke oefensessie registreren we (komt in de buurt van studiokwaliteit) om te gebruiken voor zelfreflectie. Band bestaat uit: Gijs op gitaar, Ruben op drums en Andries op de bas. We spelen uitsluitend eigen werk. Tot nu toe zijn er 2 songs af en hebben we genoeg materiaal om uit te werken naar c.a. 8 songs.

Toch zou het fijn zijn om meer input te verkrijgen van een nieuw lid. Indien het in de stijl past, kunnen we dit verwerken in de muziek.

Laat snel van je horen, we spelen post-metal/post hardcore en drinken graag thee 8-)

Grtz,

Ruben

Thyrif
4 april 2013, 15:11
Ha, cool!

Alleen wellicht net te ver weg.. :(

Zou je me in een PM willen sturen met wat muziekjes? Als het echt heel vet is is het misschien wel het reizen waard!

Marshallover
5 april 2013, 07:10
Beste Thyrif,

Ik zal hier spoedig wat linkjes plaatsen zodat je wat kunt horen. Eerlijk is wel om te zeggen dat we wel op zoek zijn naar een serieuze kandidaat waarmee we wat kunnen opbouwen, we hebben simpelweg teveel mensen zien komen en gaan de afgelopen tijd. Een reden van sommigen was de toch op den duur irritante reistijd.

Groet!

Gijs

Thyrif
5 april 2013, 14:50
Beste Gijs,

Als de ervaring leert dat reistijd over lange termijn steeds lastiger wordt snap ik je terughoudendheid. Ik wacht toch stiekem met een klein beetje hoop je soundbites af!

Cheers!

Marshallover
13 april 2013, 10:17
Hierbij wat ruwe opnames:

http://home.deds.nl/~redeye/www/Flock%20-%20Song%201.mp3

http://home.deds.nl/~redeye/www/Flock%20-%20Funky%20Copper.mp3

Onder beide opnames heeft ooit een zanger een zanglijn opgenomen, maar een nieuwe invulling laten we graag aan een nieuwe zanger over, vandaar deze opnames zonder zang.

Gijs