PDA

View Full Version : Zanger uit Almere zoekt akoestische topper voor ontredens en



Ricardocoleman
3 april 2013, 15:12
Ola,

Ik ben Ricardo Kolleman, ben 27 kom uit Almere.
In 2011 heb ik mee gedaan aan The voice of holland. Ik heb dit gedaan omdat ik ervaring wilde opdoen. Ik zing eigenlijk al vanaf klein kinds af aan, maar ben er pas een aantal jaar serieus mee bezig. Ik heb 2 keer per week zangles en wil hier meer mee doen. Ik heb het letterlijk over het hoogst haalbare, zelf nummers schrijven, nummers uitbrengen en zoveel mogelijk optreden. Ik ben opzoek naar iemand die ook de instelling heeft dit zelfde te willen bereiken. Het is de bedoeling eerst te gaan optreden doormiddel van covers die we onze eigen twist geven en dan langzaam samen eigen nummers gaan schrijven.

Mijn genre is pop rock met een soul randje. Denk hierbij aan Gavin DeGraw. Ik zing over het algemeen singer/ songwriter nummers. Denk hierbij aan:

John Mayer
Gavin Degraw
Jason Mraz
maar ook Otis redding bijvoorbeeld

Ben jij in de zelfde leeftijds-categorie en woon je in de buurt van Almere, laat mij dit dan even weten via een berichtje. Hier onder een 2 voorbeelden zodat je kunt zien hoe ik klink en wat ik zing.

http://www.youtube.com/watch?v=FwDW6_sMtUs

http://www.youtube.com/watch?v=_7xCN98aFs4

Foreast
15 juni 2013, 21:49
Beste Ricardo,

Wij zijn een gevorderde band, bestaande uit: zangeres, toetsenist, drummer, bassist, sologitarist, slaggitarist (ik). Voor ons repertoire zoeken wij nieuwe verfrissende nummers, voor zanger. Tevens als meerstemmige vocale nummers. Wij spelen voornamelijk rock ,pop en cover muziek. We hebben een eigen oefenruimte in Almere de Vaart. Onze band heet ForeCast. Naar jouw links te beoordelen lijkt het ons wel de moeite om jou op auditie te willen laten komen. We vragen dan of je een keus wil maken uit minimaal 6 nummers, mannelijk gezongen of meerstemmig. Als je dit wat lijkt, sturen we je de setlist toe. Ik denk, dat veel nummers je wel bekend zullen voorkomen.

Wij spelen normaal op elke woensdag tussen 08.00u - 10.30u. Graag horen wij op korte termijn of je hier eventueel interesse in hebt. Het liefst als je aanstaande woensdag al zou kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Ralph van Leeuwen
06 44391979