PDA

View Full Version : Crate BV300HB



Barret Wallace
23 juni 2003, 13:59
Hallo ik wil binnenkort een nieuwe amp gaan aanschaffen

Mijn oog viel laatst op de Crate BV300HB ( blue voodoo series)

Heeft iemand ervaring met deze amp? en waar zou ik hem uit kunnen testen?

http://www.crateamps.com/products/bv/images/bv300h_detail.jpg

BLOK182
23 juni 2003, 16:31
Vet lijp machien is dat he? Maar ik heb echt totaal geen idee waar je in Nederland zulke Crates kan vinden.

gerrekat
23 juni 2003, 17:53
Bij Rockpalace in Den Haag staat er een, maar het blijft een CRATE.

Klinkt niet echt om over naar huis te schrijven ondanks dat het er gelikt uitZiet en imposante specificaties heeft!

er is veel beter te krijgen, hij kost geloof ik iets meer dan 2000 EURO!

Ic3gl0vE
23 juni 2003, 17:55
Ik heb een tijdje contact gehad met iemand die een blue voodoo had... hij was er toch niet tevreden mee en heeft toen een line6 Ax2 gekocht... die zou een héél stuk beter klinken volgens hem...

gerrekat
23 juni 2003, 18:29
kan je nagaan als een line 6 al beter klinkt...........

Toch ziet ie er wel bruut uit! maar zal wat kosten om te "re" tuben LOL!

Barret Wallace
23 juni 2003, 20:34
Hmm niet zo goed dus...

Men favo guitar player gebruikt em en ik vind zen sound HEEL ERG vet

gerrekat
23 juni 2003, 20:46
Marty Friedman misschien?

Die man gebruijkt wvan alles en nog wat, en ik denk dat alles waar ie op speelt goed klinkt.

dat geld voor al de bekende gitaristen, Dime van Pantera naarkt een RANDALL tot een moordsound, ik kreeg er geen behoorlijke noot uit!

Barret Wallace
23 juni 2003, 20:48
Marty Friedman misschien?

Die man gebruijkt wvan alles en nog wat, en ik denk dat alles waar ie op speelt goed klinkt.

dat geld voor al de bekende gitaristen, Dime van Pantera naarkt een RANDALL tot een moordsound, ik kreeg er geen behoorlijke noot uit!
ja friedman 8-)

Trouwens gerrekat wat weet jij van Carvin amps zijn die een beetje ok?

Bates15
23 juni 2003, 21:05
Carvin maakt mooie gitaren en amps, beetje afhankelijk wat je hebt wel. Kom je niet zo vaak in NL tegen helaas. Krijgsman speelt geloof ik op een Carvin preamp, weet niet welke...

Barret Wallace
23 juni 2003, 21:12
Carvin maakt mooie gitaren en amps, beetje afhankelijk wat je hebt wel. Kom je niet zo vaak in NL tegen helaas. Krijgsman speelt geloof ik op een Carvin preamp, weet niet welke...

ja ik ben ook zeer geinterresseerd in die carvin gitaren helaas nergens te vinden ja :cry:

Bates15
23 juni 2003, 21:19
Internet of halen in USA. Maar daar zijn al heel veel topics aan gewijd....(t?)

Barret Wallace
23 juni 2003, 21:21
ja klopt.. maar ik zou er graag eerst ff op willen spelen :-(

Bates15
23 juni 2003, 21:44
yep :-( :-(

Ic3gl0vE
23 juni 2003, 22:05
Carvin heeft toch helemaal geen dealers? Die dingen koop je toch bij de fabriek?

Barret Wallace
23 juni 2003, 22:07
ja zoiets las ik ook een tijdje terug op dit forum, maar klopt die info wel? lijkt me sterk..

FNaRK
23 juni 2003, 22:12
ze hebben een tijdje een winkel in den haag gehad: Carvin Music Store

FNaRK
23 juni 2003, 22:14
Doordat er direkt aan de eindgebruiker wordt geleverd en de thuismarkt in Amerika het belangrijkst is, kom je Carvin niet vaak tegen bij de vaderlandse detaillist. Carvin produceert een uitgebreide hoeveelheid instrumenten en apparatuur, een beetje zoals we dat van Peavey gewend zijn. Doordat er direkt aan de consument wordt verkocht, is de prijs van de Carvinprodukten altijd heel redelijk geweest.

Barret Wallace
23 juni 2003, 22:14
hmm die was toch failliet gegaan ofzo?

wat hebben ze met de amps gedaan zijn ze in beslag genomen door het incassobureau :P of opgekocht door een andere winkel en/of partikulieren?

SiNiSTRaL
23 juni 2003, 22:25
uh De domeinen.....kzou de site niet weten, maar daar wordt alles verkocht (ook gestolen voorwerpen die na een bepaalde tijd niet zijn opgehaald)

gerrekat
24 juni 2003, 08:09
Een gast die ik ken heeft twee CARVIN V's vind ze niet zo mooi om te zien maar ze klinken wel lekker!