Inloggen

View Full Version : Haal mij ff over...



De Teng
23 juni 2003, 13:55
Ik wil die V6 van Trace!

Dus lul ff leuk, totdat ik een zonde bega, dan kan ik jullie lekker de schuld geven. ;)

Voordelen:

1a- De gitarist van de band koopt binnenkort de Speed Twin of de Bonneville, weet ie nog niet. Dus het geluid komt mooi overeen met elkaar.
1b- Ze staan vet bij elkaar.
2- 't Is 400W RMS
3- Hij is cool en je steelt de show (zijn dat niet twee argumenten?)
4- Vrouwen en mannen (die laatsten niet in de seksuele zin van het woord) worden er geil van.
5- Mooie buizen!

Nadeel:

1- Hij is duur
2- Het blijven buizen (en als je ze moet vervangen...ff sparen.)
3- Ik heb al goede shit...

wat nu?????

koen_V
23 juni 2003, 13:59
Kopen
[

bathmutz
23 juni 2003, 13:59
wat is het probleem? :???:
als er mee voors dan tegens zijn altijd doen he!

hahaha, zelf vind ik trace niet echt vol klinken, heb die V-dingen nog nooit uitgeprobeert maar goed.

er komt een duidelijke ja uit je mening volgens mij.

BathMutZ

ps. kan je mij dan even overhalen die Curbow fretless te halen? :lol:

koen_V
23 juni 2003, 14:02
ps. kan je mij dan even overhalen die Curbow fretless te halen? :lol:

kopen joh :)
koen de overhaler :razz:

AntY
23 juni 2003, 14:03
ok nog een voordeel..... het is trace!


nadeel 1 hij is duur: dat is waar maar zo moet je het niet zien. het is namelijk zo dat je maar een keer leeft, een trace elliot is een goede investering die waardevast is. bovendien weegt al het plezier dat je er van zult hebben absoluut niet op tegen dat beetje geld wat je ervoor betaalt. geld moet rollen.

nadeel 2: het blijven buizen... dat is een voordeel juist man! buizen klinken heerlijk, gewoon goede buizen dr in doen hoef je ook niet vaak te vervangen.

je hebt al goede shit my ass. je hebt geeneens een trace!





maar natuurlijk, je hoeft er maar op te spelen en dan tellen deze argumenten al niet meer, je bent gelijk verkoct. gewoon dr op spelen!

basswasp
23 juni 2003, 15:14
Dus lul ff leuk, totdat ik een zonde bega, dan kan ik jullie lekker de schuld geven. ;)
Jaja, straks ben jij ben blij en dan is 't onze schuld zeker... ;)

De Teng
23 juni 2003, 15:33
ps. kan je mij dan even overhalen die Curbow fretless te halen? :lol:

KOPEN KRENG

Die artisan speelt nog beter en is maar een fractie duurder.... dat spul is echt goddelijk, zoals je weet ben ik een tijdje verliefd geweest (of nog steeds, maar ik blijf gewoon angstvallig uit de winkel) op die A5FL

Bartolini's actief/passief... super ding... :-(

De Teng
23 juni 2003, 15:34
je hebt al goede shit my ass. je hebt geeneens een trace!

maar natuurlijk, je hoeft er maar op te spelen en dan tellen deze argumenten al niet meer, je bent gelijk verkoct. gewoon dr op spelen!

Geen goede shit??? Tering man, een T-max met een bag End speaker is niet voor de poes knul. Maar ja... die speaker kan ook voor de Trace gebruikt worden. ... (voordeel vijf?)

De Teng
23 juni 2003, 15:35
oh ja.. nadeel drie... ik heb net twee EBS pedalen gekocht en mijn bas om laten bouwen tot een monster (die deze week klaar is als alles goed loopt!!!!) t.w.v. 300 euro... dus op zich ben ik ook niet zo vermogend meer. :cry:

AntY
23 juni 2003, 15:52
je hebt al goede shit my ass. je hebt geeneens een trace!

maar natuurlijk, je hoeft er maar op te spelen en dan tellen deze argumenten al niet meer, je bent gelijk verkoct. gewoon dr op spelen!

Geen goede shit??? Tering man, een T-max met een bag End speaker is niet voor de poes knul. Maar ja... die speaker kan ook voor de Trace gebruikt worden. ... (voordeel vijf?)

wat is een peavey vergeleken bij een trace :)

De Teng
23 juni 2003, 15:58
KATTENPIS :D

Pöl
23 juni 2003, 15:58
oh ja.. nadeel drie... ik heb net twee EBS pedalen gekocht en mijn bas om laten bouwen tot een monster (die deze week klaar is als alles goed loopt!!!!) t.w.v. 300 euro... dus op zich ben ik ook niet zo vermogend meer. :cry:

Wat heb je laten doen aan welke bas??

Ik denk ook aan ombouwen

De Teng
23 juni 2003, 16:04
De Aria uit 1982 op mijn site http://www.bouwefrank.tk die heeft nu een Music Man pickup (serie, parallel en single coil schakelbaar) en een Jazz in de hals positie. Passief en van Bartolini... top of the bill dus!

Laus
23 juni 2003, 16:19
zie eerst maar eens een winkel te vinden waar ze dat ding tegen een schappelijke prijs kunnen leveren. En dan zo dat je hem liefst ook nog ff kan testen.

sluit maar een hypotheek af dan.

basswasp
23 juni 2003, 16:30
De Aria uit 1982 op mijn site http://www.bouwefrank.tk die heeft nu een Music Man pickup (serie, parallel en single coil schakelbaar) en een Jazz in de hals positie. Passief en van Bartolini... top of the bill dus!
Dat lijken me ook de ideale elementen. Maarja, volgens mij is 't 't niet waard om zoiets in m'n Yamaha te stoppen...

Ps. Telkens als ik jouw naam lees, denk ik dat ie achterstevoren staat... Frank Bouwe klinkt veel logischer in mijn oren :-?

De Teng
23 juni 2003, 16:47
Hahahahaha... heel grappig om te lezen dit. Je moet er even aan wennen ja en sommige mensen noemen me Frank, omdat Bouwe zo raar is. De meesten noemen me Bouwe. Oh ja, je spreekt trouwens uit als [bowuh] Rare jongens, die friezen. :D

Idd lijken met ze ook ideale elementen, meestal is Aria gewoon kut, maar deze is nog van goed hout gemaakt. Matsumoku staat er op de achterkant en dat is bij Aria een van de originele producties uit Japan. Later zijn ze overgestapt naar Korea en toen begon de ellende. Laten we het bij deze de 'spaanplaat-periode' noemen. Ik heb hem nog gekregen ook en blijkt ie nog van goede kwaliteit te zijn ook, ziet er nog vet uit vind ik ook daar bovenop!

AntY
23 juni 2003, 16:57
ik heb een beetje een aria fetisj :)
volgens mij heb ik ook een jappenbasje, maarja........

even uit de koffer gehaald, made in japan staat erop :)

zit er toch hard over te denken m een afstelbeurtje te laten geven...
zijn huidige staat verdient hij eigenlijk niet :(


bouwe short voor boudewijn?

Clunk
23 juni 2003, 17:25
ghehe, hijs duur.. hmmz, ik dacht dat kunst geen prijs had?
there aint no such thing as talking price, when your talkin bout art...?

hmmz trace is errug lekker... :P

weet je wat je moet doen. je niet door ons laten overhalen, maar door die buizenbak zelf.. dan ga je naar die dealer, test je em, raakt em ff aan, draait aan die knoppen, speelt erop tot je een BBZL heb, en dan weet je cker dat ie je overgehaald heb ;)

is dat niet ff handig... :D ghehe

De Teng
23 juni 2003, 17:49
bouwe short voor boudewijn?

Je bent te nederlands ingesteld. ;)

Betekenis van de namen:

Boudewijn = dappere vriend
Bouwe = strijder

Goed he? :D

Overigens is Bouwe Frank mijn voornaam alleen hoor.. mocht je dat niet denken.

BBZL? Bijzonder Bolle Zaad Lul of zo?

Clunk
23 juni 2003, 18:02
binnen broekse zaad---lozing :)