PDA

View Full Version : Ulrich's dirty licks



USofguitar
30 maart 2013, 20:32
Hallo,

Ik ben net begonnen met de eerste lick video van - ik hoop het - een lange serie. Ik zal er regelmatig meer publiceren. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Groetjes,


https://www.youtube.com/watch?v=IXZNQ9DI2dU

pasqual
31 maart 2013, 21:28
Mooi "lickje". Misschien kun je tijdens de slow stukjes de tab eronder zetten? Tenminste, het is toch bedoeld als gitaarles?

USofguitar
1 april 2013, 16:41
Hey Pascal,

Bij deze (http://ulrichschadeck.com/index/wp-content/uploads/2013/04/Ulrichs-Dirty-Tricks-1-F-Maj-Arp.pdf) de tab. Met Paasdagen had ik de tijd niet om verder de tab te schrijven en te uploaden.

Veel plezier ermee. :)

pasqual
2 april 2013, 10:46
Ik bedoel dus onder het filmpje. Niet voor mij, ik ga dit niet eens proberen:cooler:

The Lo Lands
2 april 2013, 13:09
YESS!! Heel tof. Ik heb de tabs gedownload en ga deze lick eens proberen. Ik zie er graag meer komen. Dankjewel voor de eerste les :-)

USofguitar
3 april 2013, 10:46
Ik bedoel dus onder het filmpje. Niet voor mij, ik ga dit niet eens proberen:cooler:

Persoonlijk vind ik het niet echt praktisch of esthetisch. in de descriptie kunnen mensen het makkelijk vinden. Het komt dus goed, geloof ik! ;)


YESS!! Heel tof. Ik heb de tabs gedownload en ga deze lick eens proberen. Ik zie er graag meer komen. Dankjewel voor de eerste les :-)

Haha... Blij dat jij het interessant vindt, Lo. Het wordt 1x/maand, denk ik. Zo gitaristen die het leuk vind hebben goed de tijd om het ding/idee te leren en uit te breden, en ik heb ook de tijd voor andere videos! :)

MichaelSS
3 april 2013, 11:40
LoooL wat een nice lick. Hoe kom je erop ; - )

Nice gitaar ook. Heb dezelfde, maar dan custom 24 in Whale blue. Gebruik hem alleen nooit. Eigenlijk een schande.

USofguitar
4 april 2013, 14:12
LoooL wat een nice lick. Hoe kom je erop ; - )

Nice gitaar ook. Heb dezelfde, maar dan custom 24 in Whale blue. Gebruik hem alleen nooit. Eigenlijk een schande.

Hoe kom ik erop? Ik zit gewoon aan het improviseren over backing tracks, liedjes, akkorden schemas en experimenteer daarmee. Half kennis van mijn haals, half naspelen wat ik hoor... Maar in ieder geval door iets anders te proberen.

Je hebt een PRS custom 24 die je niet speelt? Ben je gek? :p