PDA

View Full Version : Panoptikon - Panoptikon



Martinklomp
30 maart 2013, 15:31
Hallo,

Zo eens benieuwd wat jullie van onderstaand deuntje vinden. Work-in-progress versie.

https://soundcloud.com/martinklomp/panoptikon-13-03-28-mixing-001

Jedeel
30 maart 2013, 16:10
Hahahahaha..... deuntje??? :soinnocent:

(Ik heb er 20 sec. naar kunnen luisteren, ik kan er dus niets over zeggen.)

arcane
30 maart 2013, 16:18
Ik vind het wel lekker. Maar mijns inziens mogen de drums wel wat meer naar de voorgrond worden gehaald.

Duhsjaak
2 april 2013, 10:22
Hi
Het is niet direct iets waar ik vrijwillig naar zou gaan luisteren. Op te vatten als: niet direct mijn kop thee.

Ik heb het ouderwets over de speakers geluisterd en nu mag ik vannacht in het hondenhok slapen..

Ik vind een straight potje beuken wel iets hebben. Ik heb alleen het gevoel dat Sepultura in Paradiso mijn smaak voor ragfijn beukwerk wel een beetje heeft verpest.

Soms schiet dat beuken een beetje door en kun je (1'15") niet meer horen wat er gebeurt. Dan is de definitie helemaal weg. Da's jammer. Kan m zitten in de genadeloze compressie. Wat weer kan liggen aan de geluidswolk natuurlijk.

Het tempo trekt een beetje (2'20") en verder hoop ik dat ik met mijn kijk-hij-snapt-er-helemaal-niks-van opmerkingen iemand met verstand van zaken zo erger, dat ie een stukje schrijft waar je wat aan hebt.

@arcane
met zulke opmerkingen scoor je punten op een drummer forum. This is barking up the wrong tree. Smiley.

@Martin (weer)
Ga door s.v.p. Maar niet iedere week zoiets posten. Dan ben ik mijn laatste restje gehoor ook nog kwijt.
Vriendelijke groet, Gus