PDA

View Full Version : Roland SDE-330 Dimensional Space Delay



ateng
30 maart 2013, 00:05
Heb nu een TC Electronic D-Two Delay in mijn rack zitten en bevalt nog steeds goed. Zoals sommigen misschien wel weten ben ik een Landau freak en is mijn rack heel '80 ingesteld. "Cheesy" clean met Tri chorus en over de top Landau/Lukather leadsound met een vleugje SPX90 finepitch. Alleen is het niet mogelijk om een Circular Pan delay uit mijn D-Two te krijgen. Nu zag ik een clipje van David (van HRI) en zijn demo is 1 en al '80 sound... met een Roland SDE 330 in die rack.

http://youtu.be/5r0z9jYfnq0

Wie heeft er ervaring mee met de SDE 330 en wat vinden jullie van die delay? Ik kan er namelijk 1 kopen van iemand.

Gr. Martin

morris
30 maart 2013, 01:00
Naar zo'n genoodel kan ik de hele dag luisteren. Heerlijke sounds, maar helaas niet meer al te populair ;-) Dan ben ik maar een ouwe lul, stuck in the 80s ;-) Voor wat betreft de SDE330, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij heeft Yoeri er een (gehad?). Volgens mij is de hele 300 serie het kopen waard. Er was ook een modulatie unit uit die serie die erg goed schijnt te zijn. Wellicht heeft Yoeri meer input?

peter_heijnen
30 maart 2013, 08:51
Haha de opa's bekennen kleur, ik ben volgens mij ook wel een beetje blijven hangen in de 80's. Chorus en compressor is toch gewoon mooi toch? :)

ateng
30 maart 2013, 11:45
Hahaha zo oud zijn we toch ook alweer niet!

Hey Morris, volgens mij heeft Yoerie de SDX 330 Dimensional Expander en die moet inderdaad ook super klinken als tri chorus.
Ik ga de SDE 330 gewoon proberen en dan zie ik het wel :)

ateng
31 maart 2013, 15:44