PDA

View Full Version : Hulde aan Casa Benelli



willy
29 maart 2013, 17:19
Als ik mijn boekje te buiten ga..... 'moderator 'me er dan maar uit, maar ik wil even via dit forum mijn tevredenheid uiten over de afhandeling van een coulance geval door Casa Benelli :

Mijn Eastman mx 186 ( vier jaar oud ) had op een slechte ochtend een barst in het achterblad die er spontaan in was gekomen. ( waarschijnlijk het nadeel van een niet-gelamineerd blad, nitrocellulose lak en een winterse lage luchtvochtigheid ).
Gitaar langs gebracht bij Casa Benelli ( importeur) en vandaag , na twee weken, weer opgehaald.
Gratis ende voor niets onder coulance gerepareerd !
Hierbij even onvervalste Casa Benelli reclame : Hulde en dank !!

Rizz
29 maart 2013, 17:28
Als ik mijn boekje te buiten ga..... 'moderator 'me er dan maar uit, maar ik wil even via dit forum mijn tevredenheid uiten over de afhandeling van een coulance geval door Casa Benelli :

Mijn Eastman mx 186 ( vier jaar oud ) had op een slechte ochtend een barst in het achterblad die er spontaan in was gekomen. ( waarschijnlijk het nadeel van een niet-gelamineerd blad, nitrocellulose lak en een winterse lage luchtvochtigheid ).
Gitaar langs gebracht bij Casa Benelli ( importeur) en vandaag , na twee weken, weer opgehaald.
Gratis ende voor niets onder coulance gerepareerd !
Hierbij even onvervalste Casa Benelli reclame : Hulde en dank !!

Dat is idd heel coulant en goed van ze, gij mazzelaar! :ok:

Eric van Esch
29 maart 2013, 18:15
Dat is inderdaad netjes opgelost, nu klant for ever.......

Duhsjaak
29 maart 2013, 18:54
Hi
Leuk dat er niet alleen wordt gemeld wat hunnie verkloten, maar ook wat er goed wordt gedaan.

Overigens is het voor jou en alle andere GN'ers misschien handig dat je eens googelt onder de noemer 'Wet Consumentenkoop'.
Daarin staat dat zij hier ook toe verplicht zijn. Dat dat gebeurt zonder gemopper, is alleen maar prettig. Veel ondernemers draaien liever hun hoofd weg als ze iets zien dat onder garantie moet worden gedaan. Coulancehalve is dus een linke. Dat geeft hen de mogelijkheid om de volgende keer wel te gaan sputteren.

Ik wil niks afhalen van de glans van het moment/de situatie. Veel ondernemers zouden hieraan een voorbeeld kunnen nemen.

Als ooit de door mij gepropageerde studiehoek/kennisdelingshoek er komt, dan is dit onderwerp gegarandeerd (smiley!!!!!) aan de orde. Veel plezier met je gitaar.

Vriendelijke groet, Gus