PDA

View Full Version : Pro guitar shop: demo it live



B-stone
27 maart 2013, 16:38
Kreeg gisteren een mail van pgs met hun laatste "uitvinding". De youtube pedalen demos 2.0 zeg maar.:crazyhappy:

Je kun nu door op demo it live te klikken, ieder gewenst pedaal neutraal laten afspelen zonder gepraat. Je telefoon/ tablet of laptop kun je dmv een dikke naar dunne jack kabel aansluiten op je eigen amp, met eigen speakers en eigen akoestiek.

Wel een leuke toevoeging tov alle joetjoep demotjes vond ik zelf. Vanmorgen even geprobeert op mn marshall en vond het wel vet.

Vraag me alleen af of de ingangs spanning en of stroom niet te hoog is voor zon versterker?


http://m.youtube.com/watch?v=jbTJjk_HoMA

Dat wilde ik even aan jullie melden :soinnocent:

route66
27 maart 2013, 16:42
linkje werkt niet?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jbTJjk_HoMA

orangerocker
27 maart 2013, 17:14
Werkt top!:ok:
Altijd al eens willen weten hoe een fuzz door me orange klinkt;)

Liquid_Metal
27 maart 2013, 20:12
Leuk bedacht en best wel handig. Eindelijk gehoord hoe de Mr Black Tunnelworm met mijn setje klinkt en nu vind ik 'm nog cooler dan tevoren.
Nu moet iemand eens bedenken hoe je dirt pedalen voor deze demo's kan plaatsen zodat modulatie met overdrive-sounds ook echt werkt.

schizo910
28 maart 2013, 12:44
Leuk bedacht en best wel handig. Eindelijk gehoord hoe de Mr Black Tunnelworm met mijn setje klinkt en nu vind ik 'm nog cooler dan tevoren.
Nu moet iemand eens bedenken hoe je dirt pedalen voor deze demo's kan plaatsen zodat modulatie met overdrive-sounds ook echt werkt.

Je telefoon in een switcher/looper zetten?

Ik heb gisteren ook e.e.a. geprobeerd en het geeft wel een leuke indruk!

Bassa
28 maart 2013, 12:51
Wel een leuke toevoeging tov alle joetjoep demotjes vond ik zelf. Vanmorgen even geprobeert op mn marshall en vond het wel vet.

Dat wilde ik even aan jullie melden :soinnocent:
Maar dat is niet eerlijk he...
Alles klinkt goed door zo'n marshall die jij hebt;)

peter_heijnen
28 maart 2013, 13:13
Geniaal in al zijn eenvoud, dit kun je met recht 2.0 noemen.

B-stone
28 maart 2013, 18:32
Maar dat is niet eerlijk he...
Alles klinkt goed door zo'n marshall die jij hebt;)

Haha thanks :D maar dat valt nog wel mee hoor, wil nog steeds bij chris winsemius het een en ander laten doen. Tis alleen niet echt om de hoek :P

Venlonaer
29 maart 2013, 12:23
We maken er gewoon een leuk tripje va Bram! Beetje Utrecht onveilig maken. Zit daar geen muziekzaak in de buurt? Moet toch haast wel?

Liquid_Metal
29 maart 2013, 12:48
Je telefoon in een switcher/looper zetten?

Dat kan niet want je kan zelf geen signaal door het demo-pedaal sturen. Dat is wat je zou willen.
Je zou dan een demo moeten maken van een pedaal waar je zelf signaal door kan sturen, à la Guitar Rig. Da's een heel ander concept en komt in de buurt van Impulse Responses.