PDA

View Full Version : Party in Simon's Pants Cover



Jasmijn Keulers
25 maart 2013, 22:46
http://www.youtube.com/watch?v=m3tkkCGfyhg

Mijn versie van Party in Simon's Pants van Steve Lukather :)

pasqual
25 maart 2013, 23:22
Netjes! Ik ken het origineel niet dus die ga ik straks eens even luisteren. Mooie sound ook!

arjanb01
26 maart 2013, 07:44
Mooie versie ! Je geeft er je eigen draai en stijl aan vooral in de solo's en dat vind ik mooi, geen dom geshred maar heel gecontroleerd gespeeld.
1 puntje: let op je bendings, die kunnen zuiverder, maar voor de rest zeer oke !
Ik speel hem zelf ook thuis en het is altijd weer leuk om dit nummer te spelen. Ik neem aan dat je wel een Musicman Luke gebruikt hebt voor dit nummer ? ;)

MichaelSS
26 maart 2013, 10:38
Klinkt lekker, alleen ritmisch is het "net aan" op sommige momenten. Ik snap dat de backing complex en ritmisch apart in elkaar zit, maar ik doel nu echt op het gitaarspel. Zeker goed gespeeld hoor, valt me alleen op.

Duhsjaak
27 maart 2013, 16:24
Hi J
Heb geen idee van het niveau dat je normaal aan kan en of je je heel erg hebt uitgesloofd hiervoor.

Mijn idee voor wat het waard is. Je hebt een mooi maar erg weerbarstig stuk uitgekozen. Je staat jezelf nergens te overschreeuwen, vaak een teken van iemand die eigenlijk boven zijn/haar macht aan het pakken is.
Ondanks dat dit niet helemaal het soort muziek is dat ik voor een stukkie easy listening uit zou hebben gekozen, heb ik het toch met plezier twee keer uitgezeten.

Ondanks Dat ik MSS erg waardeer ben ik vaker niet of niet helemaal met hem eens. In dit geval is dat ook zo.
Als je diep de detaillering induikt hoor je hier en daar best wat ruimte voor verbetering. Ontspannen en groovend spelen is nodig; bij dit soort wringende maatsystemen niet voor de hand liggend, maar prachtig als dat lukt. En het lukt je vaker wel dan niet.

Als we dan in NL van mening zijn dat je moet doen waar je goed in bent, dan is teveel nadruk op wat net niet helemaal goed gaat in mijn ogen misplaatst.

Op sommige momenten 'net an'??? Mwahhhhh! Op verreweg de meeste momenten heerlijk. Ik neem nog een slokkie water. En morgen ga ik er nog eens voor zitten. Helemaal niet verkeerd. Misschien dat ik ook eens wat moet gaan oefenen.
Lachen! Nee, laten we dat maar niet doen. Leve de verschillen.

Volgende maand weer één?
Keep on keepin' on!
Vriendelijke groet, Gus

Jasmijn Keulers
28 maart 2013, 14:59
Iedereen bedankt voor de complimenten en opbouwende kritiek! Altijd fijn om te horen! :)

Dweezman
28 maart 2013, 15:36
r.e.s.p.e.t.c.

Jasmijn Keulers
3 april 2013, 19:26
Thanks! :)

MichaelSS
3 april 2013, 20:45
Hi J
Heb geen idee van het niveau dat je normaal aan kan en of je je heel erg hebt uitgesloofd hiervoor.

Mijn idee voor wat het waard is. Je hebt een mooi maar erg weerbarstig stuk uitgekozen. Je staat jezelf nergens te overschreeuwen, vaak een teken van iemand die eigenlijk boven zijn/haar macht aan het pakken is.
Ondanks dat dit niet helemaal het soort muziek is dat ik voor een stukkie easy listening uit zou hebben gekozen, heb ik het toch met plezier twee keer uitgezeten.

Ondanks Dat ik MSS erg waardeer ben ik vaker niet of niet helemaal met hem eens. In dit geval is dat ook zo.
Als je diep de detaillering induikt hoor je hier en daar best wat ruimte voor verbetering. Ontspannen en groovend spelen is nodig; bij dit soort wringende maatsystemen niet voor de hand liggend, maar prachtig als dat lukt. En het lukt je vaker wel dan niet.

Als we dan in NL van mening zijn dat je moet doen waar je goed in bent, dan is teveel nadruk op wat net niet helemaal goed gaat in mijn ogen misplaatst.

Op sommige momenten 'net an'??? Mwahhhhh! Op verreweg de meeste momenten heerlijk. Ik neem nog een slokkie water. En morgen ga ik er nog eens voor zitten. Helemaal niet verkeerd. Misschien dat ik ook eens wat moet gaan oefenen.
Lachen! Nee, laten we dat maar niet doen. Leve de verschillen.

Volgende maand weer één?
Keep on keepin' on!
Vriendelijke groet, Gus

Dat dit goed klinkt, weet ze zelf ook wel. Daar plaatst ze het ook niet voor denk ik.
Natuurlijk.. zelf vind ik het ook altijd fijn als er een goed woordje wordt gezegd over een opname, maar vind het daarnaast ook erg fijn als er toch nog opbouwende kritiek wordt gegeven. De kans dat iemand hier kritiek op geeft is veel kleiner dat de lovende reacties. Daarom kaart ik net dat kleine puntje aan wat mij opvalt.

Overigens ook het enige, want verder is het gewoon prima uitgewerkt.