PDA

View Full Version : Bassist zoekt CCR-tribute band



7ender
25 maart 2013, 19:16
bassist , 57 jaar, zoekt CCR -tribute band

...of : muzikanten met 't zelfde idee om een band te formeren ...

7ender
20 mei 2013, 00:36
dit wordt niks meer

Il_Falco
20 mei 2013, 11:15
Ikzelf heb geen interesse, maar misschien reageert er iemand als je duidelijker bent.
Waar? Hobby of serieus?

7ender
20 mei 2013, 22:44
da's een rare vork-vraag ,......

want dat zou betekenen dat een hobby al niet serieus kan zijn ,....want da's namelijk wat ik voor ogen heb : Een serieuze hobby-band,
...wat inhoudt dat het aantal optredens misschien hoogstens 15 X per jaar is oid .

Ik werk ook nog voor een baassie ( hoewel dat binnenkort misschien wel een zeldzaam fenomeen in nederland wordt met die kut-EU-ontwikkeling ) ,...ben lid van een MC , en plof af en toe nog een blokje om op m'n Harley Davidson ,...en ik repareer nog gitaar/basgitaar versterkers en andere podiumapparatuur .

De AHOY gaat 't dus niet worden :soinnocent:

Ik vermoed dat 'r toch nog genoeg ouwe knakkers ( 50 plussers ) rondlopen , die 'r nčt als ik zo een invulling aan willen geven .

Helaas zit ik voor wbt de muziekkeuze een beetje in de verkeerde hoek van nederland ,als ik de muzikanten-banken bekijk ,.....in brabant en limburg ligt dit genre beter bij hobby-muzikanten :dontgeti:

den titten
22 mei 2013, 07:57
En wat een goede keuze van bands... Zo zouden er meer mogen/moeten zijn.

7ender
22 mei 2013, 17:08
En wat een goede keuze van bands... Zo zouden er meer mogen/moeten zijn.


....zouden/moeten/mogen zijn ,....tja ,......maar die hobby-isten zijn op , of overleden hier .....

D'r wordt hier in de buurt nog alleen schijt-en-bagger-zooi gespeeld wat je in "De Wereld Draait Door" ziet ,
( aangemoedigd door die Giel Beelen met z'n vieze kop )