PDA

View Full Version : Welke hardshell case voor Ibanez AEG20E?



espex87
25 maart 2013, 17:42
Hallooooo,

Ik vroeg me af of er tussen de gebruikers van dit forum een paar zitten die een Ibanez AEG20E in het bezit hebben met een passende harde koffer? Welke koffer hebben jullie voor de gitaar?

Officiele gitaar cases zijn niet meer te vinden die ik binnen 2 weken kan krijgen. Ook heb ik zeer slecht de mogelijkheid om naar een winkel te gaan (weinig in de buurt en geen tijd overdag) dus dan kom je terecht op online bestellen... vandaar.

Hopelijk zijn er wat die me uit de brand kunnen helpen!

peter_heijnen
25 maart 2013, 18:08
Ik kan je helaas niet doelgericht helpen maar ik heb wel een puntje waar je even op moet letten als je een niet merk hardshell aanschaft. Er moet achter bij de strap-pin voldoende ruimte zijn om de gitaar in de vorm te laten zakken.

Ik zelf heb een mooie hardshell voor een takamine. Past naadloos, maar met het erin schuiven zit de pin steeds in de weg en komt deze niet langs de metalen rand van de shell en moet ik wrikken.

espex87
27 maart 2013, 17:38
Zo te merken zijn er nogal weinig mensen met dezelfde ervaring?

Ik weet wel dat er een ibanez case is, de FS30CL, maar dit is er een met rits en dat is dus niets... Gewoon op zoek naar een case van een bestelbaar merk waarin de gitaar ook goed in past. Dus we gaan verder, is er dan echt niemand die een AEG20E of vergelijkbare AEG gitaar heeft met koffer?

andyv
29 maart 2013, 14:04
Sorry om je topic in te pikken, maar mijn probleem is een beetje identiek. Ik heb er eentje uit de EW reeks en weet ook niet meteen welke case te kopen..

http://medias.audiofanzine.com/images/normal/ibanez-ewc30pde-resonant-natural-low-gloss-66299.jpg

Andy

peter_heijnen
29 maart 2013, 14:36
Besef je wel dat je een TWEE DAGEN oud topic bumpt?


:)

espex87
31 maart 2013, 16:42
Hallo AndyV!

Misschien deze case voor jouw?
http://www.muziekhandeljoosten.nl/contents/nl/p3449_ibanez-w5dn.html


Ik heb dus een case voor mijn gitaar gevonden bij deze site. De W5PC past precies voor mijn AEG20 gitaar, inclusief mooi vakje voor je gitaar rotzooi erbij in.

Dus ondanks bumpen oude post, helpt het toch hoop ik!