PDA

View Full Version : artiest profiel website gevonden



Xifiz
25 maart 2013, 09:59
Ik zat even over google heen te zoeken naar een website om je aan te melden als kleine artiest of band.
Ik kwam terecht op artiestboek.nl, hier kan je een artiest-profiel aanmaken en zo kun je makkelijk gevonden worden op een punt door eventuele gedesinteresseerd bookers. Je kunt makkelijk je profiel aanmaken, muziek en video's plaatsen etc etc.

Ik zag op facebook dat de website pas net van start is gegaan maar "I'll give it a try" want het is toch gratis.
Ik sta er nu een dag op en werd al gebeld door het paard van troje in Den Haag dus blijkbaar adverteren ze wel ofzo want anders weet niemand het natuurlijk.

Bestaan er meer van deze websites?

muffstuff
25 maart 2013, 10:04
Je hebt alle schijn tegen dat dit spam is.

Je eerste bericht, vandaag aangemeld en je tekst in ongeloofwaardig

ps je site is tyfustraag

Rizz
25 maart 2013, 10:10
Je kan 'm ook in sites plaatsen, dan is het geen spam en geen gezeik. Dit subforum is bedoeld voor muzikanten gezocht om te spelen.

Even een mod een berichtje sturen met een verzoek om verplaatsing..

Xifiz
25 maart 2013, 10:33
Wat jij wilt, ik probeer alleen maar meer optredens voor mezelf te genereren vandaar ook de vraag of er meer van deze websites bestaan aangezien ik nog geen andere heb gevonden.
Idd ook net pas aangemeld omdat ik voorheen deze vraag niet had en dus ook niet geregistreerd moest staan.
Kijk maar weer verder in je glazen bol, kan je mss zelfs wel de toekomst voorspellen

"bericht is verstuurd voor verplaatsing naar Site's"

muffstuff
25 maart 2013, 10:58
Wat jij wilt, ik probeer alleen maar meer optredens voor mezelf te genereren vandaar ook de vraag of er meer van deze websites bestaan aangezien ik nog geen andere heb gevonden.
Idd ook net pas aangemeld omdat ik voorheen deze vraag niet had en dus ook niet geregistreerd moest staan.
Kijk maar weer verder in je glazen bol, kan je mss zelfs wel de toekomst voorspellen

"bericht is verstuurd voor verplaatsing naar Site's"
Zeg dan gewoon dat jij de eigenaar bent van die website ipv een lulverhaal op te hangen. Daarom was mijn reactie ook vrij direct.

Rizz
25 maart 2013, 11:02
Moet dat zo? Als hij in sites geplaatst was had je er niets over kunnen zeggen... Niet heel erg aardig naar een nieuw lid..

muffstuff
25 maart 2013, 11:08
Moet dat zo? Als hij in sites geplaatst was had je er niets over kunnen zeggen... Niet heel erg aardig naar een nieuw lid..

Excuses, das waar, ik had hem misschien het voordeel van de twijfel moeten geven.

TimS
25 maart 2013, 11:25
Sorry hoor, maar dit is wel erg verdacht. Dat hij registeert om te vragen of er meer van dit soort websites zijn oke, maar na 1 dag geregistreerd te staan gebeld worden door het Paard van Troje? Klinkt als een onzinverhaal om meer bandjes aan te trekken.

EDIT: Dit is inderdaad de eigenaar van de website. Op de facebookpagina van de website staat het volgende:


Artiestboek is nu te bezichtigen op www.xifiz.nl

Meld je aan als band en maak je eigen artiestenpagina.

Mogelijk kunnen er nog fouten voorkomen op artiestboek, hier word hard aan gewerkt.
Heel toevallig is xfiz ook z'n gebruikersnaam hier.

muffstuff
25 maart 2013, 11:36
okay, dan neem ik het terug :seriousf:

Rizz
25 maart 2013, 11:41
Sorry hoor, maar dit is wel erg verdacht. Dat hij registeert om te vragen of er meer van dit soort websites zijn oke, maar na 1 dag geregistreerd te staan gebeld worden door het Paard van Troje? Klinkt als een onzinverhaal om meer bandjes aan te trekken.

EDIT: Dit is inderdaad de eigenaar van de website. Op de facebookpagina van de website staat het volgende:


Heel toevallig is xfiz ook z'n gebruikersnaam hier.


okay, dan neem ik het terug :seriousf:

:) Ik geef het op, dan moet het befaamde driehoekje maar ingedrukt worden.. Maar niet door mij!!

muffstuff
25 maart 2013, 11:44
:) Ik geef het op, dan moet het befaamde driehoekje maar ingedrukt worden.. Maar niet door mij!!

geen probleem :) Wat ik al zei, wees een vent en zeg gewoon eerlijk. Ik heb een site, wil ik promoten en misschien handig voor jullie dan was er niets aan de hand. Maar met zo'n slap lul verhaal aankomen(want paard van troje zoekt op dit soort site om hun avond te vullen) en vervolgens ook nog grote mond als je er mee geconfronteerd wordt, tja dan vraag je er om.

Xifiz
25 maart 2013, 14:43
De website is niet van mij.
Ik was er aan begonnen, niet afgemaakt en doorgegeven aan de volgende.
Er is nu een nieuwe eigenaar de website + facebook account heeft overgenomen.

En idd, wij gaan binnenkort optreden in Den Haag en de eigenaar van dat cafe kent de nieuwe eigenaar van de website dus viavia geregeld.

showband
25 maart 2013, 15:04
het cafe is NIET hetzelfde als het paard van troje.

(actually, is het cafe beter geregeld dan het paard zelf ;) )

TimS
25 maart 2013, 17:50
De website is niet van mij.
Ik was er aan begonnen, niet afgemaakt en doorgegeven aan de volgende.
Er is nu een nieuwe eigenaar de website + facebook account heeft overgenomen.

En idd, wij gaan binnenkort optreden in Den Haag en de eigenaar van dat cafe kent de nieuwe eigenaar van de website dus viavia geregeld.
Dus er klopt geen zak van je eerste post, je bent er niet via google opgekomen en je optreden is helemaal niet het gevolg van het inschrijven bij die website?