PDA

View Full Version : interesse in gitaarles en/of muziektheorie in eindhoven?



cobeer
23 juni 2003, 00:57
ola allemaal,

ik zit te denken om gitaarles en muziektheorieles te geven in eindhoven, maar vroeg me af of daar interesse voor is. dus laat 't ff weten :)

grt

Peter Treur
7 oktober 2004, 16:43
Beste Cobeer,

Ik ben onlangs begonnen met gitaar te spelen en heb wel interresse in les. Mail me dan maar even. Ik woon in Eindhoven en ben student. Qua prijs moet het natuurlijk niet te duur zijn voor me... maar dat begrijp je wel.

Vriendelijke groet,

persoontje
23 juni 2005, 16:01
ja, ik ben kei geinteresseerd! ik had net iemand gevonden, en die zou naar tilburg verhuizen, dus daar schoot ik niets mee op. maar ik ben dus 16 en best wel amuzikaal, maar ik wil wel kei graag gitaar leren spelen =)
en ik ben t ook een beetje met peter eens, liever niet te duur :oops: :lol:
mailtje sturen is altijd goed :)

Phoenix
23 juni 2005, 17:51
Joh als je naar Asten toe zou kunnen komen? ;)

Heather
4 juli 2005, 03:14
hey hallo,

ik wil het conservatorium gaan doen (klassiek gitaar) maar heb nog veeeeeeeeel voorbereiding nodig. ik weet niet precies wat voor gitaarles/mzuiektheorie je zou kunenn geven?

muziektheorie kanik wel gebruiken (ook solfege trouwens?) anders mail me even, ik ben wel best... arm zegmaar dus beetje lekker prijsje zou wel handig zijn.

groetjes!
Mail: pluizigebloem@gmail.com

cojiro
17 augustus 2005, 01:31
ah ik zoek al heel lang gitaarles, ik ben al redelijk gevorderd aangezien ik op akoestisch niveau al m'n c-examen heb. ik ben nu naast akoestisch bijna een jaartje bezig met elektrisch. ik zou daar nu ook graag les in hebben. reactie: goldenthijs000@hotmail.com, alvast bedankt

koella
19 augustus 2005, 02:19
De euro's vliegen je om de oren! :roll:

RS-Rik
22 augustus 2005, 18:18
Ben jij Henk Bovekerk?