PDA

View Full Version : Iemand interesse voor een tegoedbon Feedback Rotterdam ?



Willem56
22 maart 2013, 21:09
mod-edit: spammmm

BamBuFan1
23 maart 2013, 00:48
Het forum is niet bedoeld als verkoopplaats. Daar is gitaarmarkt voor bedoeld.

Willem56
24 maart 2013, 20:31
Heb niet echt het idee dat ik iets verkoop maar iets doorschuif.
Hoewel ik ook een advertentie had geplaatst op Gitaarmarkt zie ik dit geval toch meer als iemand een voordeeltje gunnen. Of een geval van de ene hand wast de ander.
Op Gitaarmarkt zoek je toch eerder naar iets 2e-hands. Zo'n tegoedbon aanbod valt een beetje tussen wal en schip. Of tussen Forum en Gitaarmarkt. Een weesje in internet land :-)

arjanb01
24 maart 2013, 20:39
Alleen als ik hem voor niks krijg, moet tenslotte uit Almelo komen-:)
Kan je die bon niet omwisselen voor cash bij fb? Lijkt me toch schappelijker en je verliest er geen geld op! Die bon raakt die winkel echt wel kwijt.

Veekeren
24 maart 2013, 20:50
Alleen als ik hem voor niks krijg, moet tenslotte uit Almelo komen-:)
Kan je die bon niet omwisselen voor cash bij fb? Lijkt me toch schappelijker en je verliest er geen geld op! Die bon raakt die winkel echt wel kwijt.

Waarom zou Feedback dat doen :???:


Dat is hetzelfde als Willem direct zijn geld terug geven, en dat hebben ze met een reden niet gedaan.

Tabula Rasa
24 maart 2013, 20:53
Alleen als ik hem voor niks krijg, moet tenslotte uit Almelo komen-:)
Kan je die bon niet omwisselen voor cash bij fb? Lijkt me toch schappelijker en je verliest er geen geld op! Die bon raakt die winkel echt wel kwijt.

Even heel simplistisch

Feedback verkoopt een gitaar voor 500 euro. Was voor 250 ingekocht. Dus 250 winst. Klant geeft de gitaar terug en feedback keert 500 cash uit. Weg winst.

Daarom geven ze een tegoedbon van 500. Daarmee kan je in de winkel voor 500 euro meuk uitzoeken wat voor 250 ingekocht is.

wietse
24 maart 2013, 21:40
je had die tegoedbon niet moeten accepteren, nu kan je niet terug, maar als ze je een ondeugdelijk product verkopen dan is het hun taak of voor vervanging te zorgen of de boel te repareren, is dit niet mogelijk dan hoor je je geld terug te krijgen.
google er maar eens op, een tegoedbon is in dit geval een toonbeeld van slechte service, het is niet zoals het in het consumentenrecht is vastgelegd.
wel moet je de verkoper de gelegenheid geven om het gekochte te herstellen cq te vervangen, blijft de verkoper in gebreke dan kan de koop ontbonden worden en dienen ze het geld terug te geven.

Veekeren
24 maart 2013, 22:13
wel moet je de verkoper de gelegenheid geven om het gekochte te herstellen cq te vervangen, blijft de verkoper in gebreke dan kan de koop ontbonden worden en dienen ze het geld terug te geven.

Willem zei dat hij een nieuwe mocht uitzoeken, maar voor een ander instrument was gevallen. Dan lijkt me een tegoedbon best een nette oplossing...