PDA

View Full Version : (P)IN(K)FLOYD Tournee



cluseau
21 maart 2013, 23:49
INFLOYD een Pink Floyd tribute band gaat komend weekend aan een tournee beginnen.

Aankomend weekend life te zien op de volgende adressen:

Vrijdag 22 maart
Stoba
Bovenstestraat 34
Echt (Limburg)
Aanvang 20:00 uur


Zaterdag 23 maart
De Ster
Nieuwkuijksestraat 73
Nieuwkuijk (Brabant)
Aanvang 20:00 uur


Zondag 24 maart
Extase
Heuvelring 112
Tilburg (Brabant)
Aanvang 17:00 uur


Ben je liefhebber van Pink Floyd mag je deze kans niet missen, spreek uit ervaring.

zjanke
22 maart 2013, 12:56
Ik ga de 23e, ben benieuwd. 3 jaar geleden een PinkFloyd coverband gezien als afsluiter op Bospop wat ik toch wel opvallend vind voor een coverband. Als het morgen net zo goed is, hebben wij in ieder geval een leuke avond.
Ze gaan 'Dark side of the moon' en 'Wish you were here' spelen.

cluseau
22 maart 2013, 13:04
Ik ga de 23e, ben benieuwd.......

Zal je geen spijt van krijgen. Deze band heeft alles uit de kast gehaald om de benodigde gear te verzamelen. Twee stuks (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?159869-Gilmour-speeltje-reparatie-verslag) daarvan heb ik net helemaal klaar gemaakt en maken (een klein) deel uit van de special effects waar pink floyd herkenbaar door is. Gezellige avond :ok:

cluseau
23 april 2013, 08:52
Aankomend weekend 27 april 2013 weer te zien in......

Tripodia.
Hoornesplein 155
Katwijk.

Aanvang 20:30.

Voor kaartverkoop: rock4life.nl

Pak die kans, is echt de moeite waard.

cluseau
14 augustus 2013, 16:17
Op 17 augustus 2013 zijn de mannen van InFloyd weer actief en dit keer in Overijsel.

Woon je in het oosten van het land laat deze kans dan niet voorbij gaan, de ervaring is echt geweldig.

Theater ZinIn
Duivecatelaan 11
Nijverdal

Zaal open: 19:45
Aanvang: 20:15
Als Pink Floyd je raakt mag je dit niet missen.



Meestal op het einde mijn persoonlijke favo "Comfortably numb" waarin Jaco's solo je echt k i p p e v e l bezorgd.




http://www.youtube.com/watch?v=vhezdnJN_uQ

apekop
27 augustus 2013, 11:29
Klinkt zeker niet verkeerd. Maar inmiddels is er echt een overkill aan PF tribute bands in Nederland. En ze spelen ook nog bijna allemaal hetzelfde Floyd repertoire (zeg maar de grootste 'hits'). Het lijkt tegenwoordig wel of tribute bands de enige manier is voor muzikanten om nog regelmatig optredens te kunnen scoren, ik vind dat geen goede ontwikkeling en kijk persoonlijk veel liever naar een band met eigen werk.

pasqual
27 augustus 2013, 22:36
Klinkt zeker niet verkeerd. Maar inmiddels is er echt een overkill aan PF tribute bands in Nederlands. En ze spelen ook nog bijna allemaal hetzelfde Floyd repertoire (zeg maar de grootste 'hits'). Het lijkt tegenwoordig wel of tribute bands de enige manier is voor muzikanten om nog regelmatig optredens te kunnen scoren, ik vind dat geen goede ontwikkeling en kijk persoonlijk veel liever naar een band met eigen werk.

Ben het helemaal met je eens! Hoewel er wel een aantal PF tributes zijn die echt de moeite waard zijn zoals deze maar zeker ook "The Pink Floyd Sound". Deze laatste klinkt nog iets meer authentiek als In Floyd. Ik kan me de beweegredenen wel een beetje voorstellen om een tribute band te beginnen want je krijgt veel liefhebbers als publiek dus je speelt niet voor Jan l*l zoals vaak met eigen werk wel zo is....