PDA

View Full Version : Oefenruimte aangeboden



nique72
22 juni 2003, 23:56
Wij zijn onlangs gestart met het aanbieden van oefenruimten in Hoorn, Noord-Holland. Ga naar www.baartkunst.nl voor meer informatie.

Dude
23 juni 2003, 11:45
ik vind het helemaal niet goedkoop dude ! ! !

22 of 28 euro voor 3 uur ?? zelfs hier in de randstad is het goedkoper te vinden man !

andy
24 juni 2003, 13:57
Volledig ingerichte ruimte kost in " ons" complex 17 euro en dan voor 4 uur. :-?

Ic3gl0vE
24 juni 2003, 17:42
in overleg met de beheerder van het gebouw wat wij lenen, kunnen wij altijd gratis oefenen :) zelfs opslagruimte voor onze spullen is aanwezig indien nodig.

RadiuS
24 juni 2003, 19:02
in haarlem is t (ingericht) ook allemaal ± 30 euro voor 3 uur :( :cry: weet iemand nog een goedkope oefenruimte omgeving haarlem? :-?

PeArLjAm
24 juni 2003, 21:02
in haarlem is t (ingericht) ook allemaal ± 30 euro voor 3 uur :( :cry: weet iemand nog een goedkope oefenruimte omgeving haarlem? :-?

Dude ik oefen daar ook.... BOvendien krijg je daar maar 1 gitaaramp bij, de andere moet je ook weer 3,5 euro voor lappen! Echt duur maarja, voor de rest best okay..

RadiuS
24 juni 2003, 21:16
nou ja, ik oefen er niet, k ken t wel. Eerst oefenden wel af en to in een muziekschool, iets van 18 euro voor 4 uur (eigenlijk zo lang als we wilden, we hadden de sleutel) maar nou heeft de gast met de sleutel de sleutel een week te laat ingeleverd en zijn ze beetje pissed dus vroeg ik het omdat ik al op zoek was naar wat anders... :-? :chicken:

gerjo1980
25 juni 2003, 13:01
in haarlem is t (ingericht) ook allemaal ± 30 euro voor 3 uur :( :cry: weet iemand nog een goedkope oefenruimte omgeving haarlem? :-?

popbunker in IJmuiden, maar daar is een wachtlijst voor van 1,5 jaar.

Je betaalt een maandbedrag en krijgt een EIGEN oefenruimte waar je zo vaak in mag als je wil en wanneer je maar wil.
Vaak wordt zo'n ruimte gedeeld met een andere band. Kosten waren iets van 500gulden per maand ofzo voor 1 zo'n hok.