PDA

View Full Version : Eindelijk foto van mijn grote liefde....



qwerty
22 juni 2003, 22:45
Hier dan eindelijk een foto van mijn geliefde lillith, hier genietend van de zon op het grasveld.
http://www.gitaarforumdump.s5.com/gear/Lillith.jpg

Lillith is een 7ender Deluxe nashville tele.
Tex-mex pickups, 5way-switch, en een push-pull tone-pot om totaal 7 elementschakelingen mogelijk te maken.

Lekker ding hè :D

Ic3gl0vE
22 juni 2003, 22:51
zo geliefd is 'ie vast niet bij je... anders wist je wel dat het een FENDER was. 7ender bestaat niet...

gjlp
22 juni 2003, 22:55
zo geliefd is 'ie vast niet bij je... anders wist je wel dat het een FENDER was. 7ender bestaat niet...

:D

qwerty
22 juni 2003, 22:58
zo geliefd is 'ie vast niet bij je... anders wist je wel dat het een FENDER was. 7ender bestaat niet...

Gôh, nooit geweten..... :D

skabouter
22 juni 2003, 23:05
zeker geil ding. ik vind telecasters wel cool. ik ken mooiere, maar deze mag er zeker zijn :)

maar heb je haar nou al ? of is het je aankomende vriendin ?

qwerty
22 juni 2003, 23:12
heb haar inmiddels al een maandje of 4-5, had alleen nog geen webspace om een foto neer te zetten, tot ik zojuist forumdump ontdekte...

Bins
22 juni 2003, 23:16
Mooi ding man!
Ik heb, sinds ik er van de week eindelijk 1 geprobeerd heb, een beetje een haat-liefde verhouding met teles. Ik wil er wel 1, maar ook weer niet, en ook weer wel. Ik wordt er helemaal gek van :)

<edit> Jezus, wie noemt ze gitaar nou "Lillith"...hippie!! :evil: ;) ;) </edit>

sash
22 juni 2003, 23:20
Hij is cool man! Alleen vind ik de kleur om eerlijk te zijn een beetje saai. Ik zie Tele's graag in een licht kleurtje ;)

qwerty
22 juni 2003, 23:24
Ik zie Tele's graag in een licht kleurtje ;)
Volgens mij zie jij teles überhaupt niet graag, voor je tele kan zeggen ga je alweer vreemd met een strat! :roll: :roll: :roll:
:strat:

sash
22 juni 2003, 23:26
Ik zie Tele's graag in een licht kleurtje ;)
Volgens mij zie jij teles überhaupt niet graag, voor je tele kan zeggen ga je alweer vreemd met een strat! :roll: :roll: :roll:
:strat:

Vreemd gaan? Kheb nog nooit een Tele gehad, blijf Strats trouw :D

hoofd
22 juni 2003, 23:42
Bewijst maar weer 's dat alleen echte mannen tele's aan kunnen :D

sash
22 juni 2003, 23:44
Zei de turk die geeneens de mogelijkheid heeft om vreemd te kunnen gaan, laat staan te kunnen gaan :D

hoofd
22 juni 2003, 23:49
Deze 'turk' (Egyptenaar is het nog steeds, desnoods Arabier) heeft anders wel nog een Ibanez liggen, een western, een jazzbaskopie en 2 spaanse gitaren...and guess what, allemaal staan ze stof te vangen! Nee, de tele is de enige echte voor mij!

Negative K3 fan
22 juni 2003, 23:59
hij bedoelde het waarschijnlijk beter, dat je tele zon geweldige gitaar is dat de rest in het niet valt.

sash
22 juni 2003, 23:59
Zo is het bij mij precies met de Strat :)

Ik moest trouwens wel ff aan je denken (rustig maar, ik denk niet zo vaak aan je :D ) toen ik onderweg was naar Keulen met een '52 tele in de planning. Tja, toen kwam ik die Strat tegen :D

Bates15
23 juni 2003, 05:19
[quote="Bins"]Mooi ding man!
Ik heb, sinds ik er van de week eindelijk 1 geprobeerd heb, een beetje een haat-liefde verhouding met teles. quote]

Same here. Mooi ding, jammer van je centre element. Wordt het weer een beetje strat. Lekker vaag kleurtje idd....... Let it sing baby, let it sing....

john.3001
23 juni 2003, 11:21
Lillith is een 7ender Deluxe nashville tele.
Tex-mex pickups, 5way-switch, en een push-pull tone-pot om totaal 7 elementschakelingen mogelijk te maken.

Lekker ding hè :D

Hoe klinken die tex-mex dingen op die tele? Lekker hard, lekker scherp? Snijden ze erdoorheen? Want dat wil ik ook.
Ik snap alleen niet waarom je uitgerekend een tele koopt met drie pu's...

qwerty
23 juni 2003, 12:33
Lillith is een 7ender Deluxe nashville tele.
Tex-mex pickups, 5way-switch, en een push-pull tone-pot om totaal 7 elementschakelingen mogelijk te maken.

Lekker ding hè :D

Hoe klinken die tex-mex dingen op die tele? Lekker hard, lekker scherp? Snijden ze erdoorheen? Want dat wil ik ook.
Ik snap alleen niet waarom je uitgerekend een tele koopt met drie pu's...

Klinken erg fijn, redelijk wat hoog voorhanden, bluesy neck, en rocky brug pu.
Waarom tele met 3 pu´s? Ik wilde een gitaar met enkelspoelers, ZONDER whammy. En tele´s vond ik altijd al wel mooi. Met die 5-way zijn normale schakelingen te bereiken, maar door push-pull tonepot ook nog eens brug+hals, en alle 3 de elementen ingeschakeld. Waarom geen 3 elementen op een tele, ik heb alle telesounds + nog een paar extra!
Fantastische gitaar zo!

qwerty
23 juni 2003, 12:36
[quote=Bins]Lekker vaag kleurtje idd....... Let it sing baby, let it sing....
Zo vaag is het niet hoor, gewoon zwart, met een turtle slagplaat.

iam
23 juni 2003, 12:51
Hij is cool man! Alleen vind ik de kleur om eerlijk te zijn een beetje saai. Ik zie Tele's graag in een licht kleurtje ;)

natural finish all the way!!!

sash
25 juni 2003, 14:41
Neeeeee man Butterscotch Blonde :D

iam
25 juni 2003, 14:49
kan ik me ook nog mee verzoenen, als het echt moet :) :-D