PDA

View Full Version : Zanger zoekt band Almere en omstreken



Sebas1987
18 maart 2013, 18:50
Beste allemaal!

Mijn naam is Sebastiaan en ik ben 25 jaar oud, ik speel gitaar en ik zing. Ik ben eigenlijk na een lange tijd lessen opzoek naar een serieuze band in de Rock Genre. Ik heb nu zo een 2 jaar zangles en speel zo een 7 jaar gitaar.

Als zanger doe ik mee aan een showcase elk jaar van mijn gitaardocent. Hierbij begeleid ik zijn studenten als zanger en probeer ik als motiverende coach hier en daar op te treden natuurlijk.. ;).

Verder treed ik wel is met een soort rock karaoke band op voor de lol en zing ik in een meerstemmige zanggroep met mijn zangdocent / treed ik op met deze docent.

Ik ben een serieuze muzikant die graag niveau wil behalen met een band. Als persoon ben ik graag in teamverband bezig en zie ik in een band zitten als een broederschap, immers als je elkaar 100% vertrouwt en er is chemie zal de muziek vanzelf lukken.

Zelf ga ik goed met kritiek om en vindt ik dat ik daar van groei dus adviezen en tips zijn altijd welkom, hierdoor groei je als band meer.

Onderstaand wat invloeden en filmpjes van moi die optreed,

Invloeden:

Three Days Grace
Billy Talent
Snow Patrol
Foo Figters
Them Crooked Vultures
Alter Bridge
Creed
Rival Sons
Train
Jimi Hendrix
John Mayer
Dizzy Mizz Lizzy
Led Zeppelin

En mijn persoonlijk favoriet (hierdoor ben ik begonnen met echt muziek te spelen):
The Beatles! :D

http://www.youtube.com/watch?v=o7udaT7lfsw

http://www.youtube.com/watch?v=EcMsWN_LaX8 <-- helaas ging hier live flink wat mis m.b.t sound, hopelijk is het te horen! :)

http://www.youtube.com/watch?v=oI1OiZLRaXA&feature=share <- vanaf 10 mins ongeveer sorry dat je moet scrollen er naar toe als je het wil zien.

Ik hoop graag van een leuke band te horen die in is voor flink wat fun!

Rock on.

Sebastiaan

Ow! en nog een edit

Ik speel op een Dusenberg 69er, Stratocaster (roadworn) en akoestisch op een hand gebouwde Eastman.