PDA

View Full Version : Bassist gezocht in Groningen.



Koni05
18 maart 2013, 12:04
Hey!

Voor een coverband in de regio Groningen zoeken wij een bassist.

Het genre wat wij gaan spelen is divers, van U2 tot Guns n Roses, van Kings Of Leon tot Jason Mraz en van Douwe Bob tot Golden Earring.

Het idee is om zo snel mogelijk de repetitieruimte in te duiken (in Groningen) om vervolgens zo snel mogelijk klaar te zijn om op te treden, want dat is het doel.

We vragen dus wel enige motivatie en een redelijk niveau. Ook is eigen gear een pre, maar geen must.

De band is compleet op een bassist na, dus zodra jij je aanmeldt kunnen we los!;)
De leeftijd varieert tussen de 20 en 25 jaar, en het zijn allemaal jongens ( dames, laat je hier niet door tegenhouden!)

Als je interesse hebt, neem dan even contact met me op!

Groeten, Koni.

kunk
18 maart 2013, 18:52
Jammer, ben 25 jaar te vroeg geboren:chicken:

gertjaneshuis
3 april 2013, 01:40
Hey!

Voor een coverband in de regio Groningen zoeken wij een bassist.

Het genre wat wij gaan spelen is divers, van U2 tot Guns n Roses, van Kings Of Leon tot Jason Mraz en van Douwe Bob tot Golden Earring.

Het idee is om zo snel mogelijk de repetitieruimte in te duiken (in Groningen) om vervolgens zo snel mogelijk klaar te zijn om op te treden, want dat is het doel.

We vragen dus wel enige motivatie en een redelijk niveau. Ook is eigen gear een pre, maar geen must.

De band is compleet op een bassist na, dus zodra jij je aanmeldt kunnen we los!;)
De leeftijd varieert tussen de 20 en 25 jaar, en het zijn allemaal jongens ( dames, laat je hier niet door tegenhouden!)

Als je interesse hebt, neem dan even contact met me op!

Groeten, Koni.

Hallo Koni,

Je hebt mij wel enthousiast weten te maken.
Val alleen helaas net een jaartje onder de leeftijdscategorie maar dat duurt nog maar 3 maandjes.
Ik woon ook in Groningen (stad) en speel al 6 jaar bas.
Ik heb veel zin om eens met jullie te repeteren!

Ik hoor het wel,
Groeten Gertjan