PDA

View Full Version : Voorstellen



Magrathean
17 maart 2013, 13:23
Hoi,

Hierbij dan mijn voorstelberichtje.

Ik ben onder in de 40, en speel gitaar sinds ik een jaar of 20 ben. Begonnen met een goedkoop spaans gitaartje, en leren spelen van een studiegenoot. Daarna via een vriend in Zoetermeer (die momenteel gitaart in InFloyd) weer wat begonnen en bijgeleerd. Toen een jaar of 10 geleden kwam het allemaal wat op een laag pitje, maar sinds een jaar of 5 weer volop bezig. Ik speel slaggitaar in een nog-niet-optredend bandje, ben vaste gast (bezoeker) bij InFloyd, en heb nogal wat last van GAS. :-)

Momenteel heb ik een Custom Les Paul Black Beauty uit de 70'er jaren waar ik Bareknuckle Riff Raffs in heb laten zetten, een Gretsch G5120 met TV Jones erin, een Squier Classic vibe 50's met nieuwe CS '69 elementen, CTS pots, nieuwe big-block brug, en een extra "Gilmour switch" en ook tone regeling voor het brug element. Daarnaast nog 2 ibanezjes voor het metal werk; een double locking met Ibanez-floyd, en een hardtail.
Qua versterkers heb ik een Fender Blues Deluxe uit de 90-er jaren, en, sinds kort mijn hartewens: een Hiwatt Custom Studio/Stage 40.

En... Ik heb nog een Peavey Classic 50 212, 90-er jaren, black tolex. En die is te koop :-)

Dan nog een hele batterij pedalen... Moet ik die ook noemen? :-)

Hoop dat het voorstellen zo goed was - anders hoor ik het graag als er nog vragen zijn!

Duhsjaak
17 maart 2013, 14:33
Hi M
Uitgebreide voorstelingsronde. Hij's fijn.
Hartelijk welkom en veel plezier!
Vriendelijke groet, Gus