PDA

View Full Version : HNGD: Fender Standard Telecaster 2002



Joreeen
16 maart 2013, 18:14
Over tlaatst zag ik een advertentie verschijnen van een Fender Tele, een Mexicaan uit de Standard reeks uit 2002, wijnrood, met maple neck, voor de helft van de huidige verkoopprijs!

Ik dacht deze kan ik niet laten schieten en vandaag ben ik hem dan gaan ophalen! Vriendelijke man, gitaar getest en goedgekeurd (speelt als boter en klinkt echt waaaaaaaaaanzinnig goed) en meteen meegenomen!

Omdat ik eigenlijk bassist ben heb ik geen nood aan een hele dure gitaar, maar deze is prijs/kwaliteit zeker een topper! Geen mankementen (hier en daar een krasje en een stukje lak af, maar 11 jaar en zo weinig 'schade' wauw gewoon) en ik ben superblij!

De kleur is op foto moeilijk waar te nemen, oftewel is ie zwart oftewel is ie rood, maar het gaat wel naar het bruinere naartoe, echt wijnrood!

Hier is een foto (morgen of overmorgen maak ik betere foto's):
http://img836.imageshack.us/img836/7742/img3330ra.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/836/img3330ra.jpg/)

Me happy! :D

macwilliams
16 maart 2013, 18:19
Zit er een beschadiging vlakbij de input?

macwilliams
16 maart 2013, 18:21
Oh stom van me, gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst.
Wel mooiere foto's posten he?

LRS
16 maart 2013, 19:05
Mooi hoor! Gefeliciteerd! Heb mijn Tele onlangs de deur uit gedaan om m'n Koch amp te financieren. Hoewel ik ontzettend blij ben met de Koch, sluit ik niet uit dat er ook bij mij op termijn weer een Tele tussen hangt. Het voelt toch wel een beetje als niet compleet, het leven zonder Tele ;-)

soundbound
16 maart 2013, 20:31
helemaal niets mis mee! Gefeliciteerd!

Scarface
16 maart 2013, 20:37
Mooi kleurtje! Zie je niet zo veel, hou ik wel van..:cooler:

Gefeliciteerd!

Groet,
Marco

ar250artist
17 maart 2013, 20:21
Sexy hoor, ik heb ooit een mex strat gehad in dezelfde combinatie wijnrood/maple neck.

Joreeen
2 april 2013, 20:21
Ok, nu is't vakantie en morgen ben ik thuis, jullie mogen morgen of overmorgen een kleine review verwachten (heb hem nu 2 weken) en een paar nieuwe foto's ook natuurlijk :D

Greetz,
Joren

Joreeen
5 april 2013, 13:32
Even een kleine update, ik heb hem 2 a 3 weken en hij bevalt me echt goed! Heb nog geen deftige versterker, maar heb wel de kans gehad om hem is in te pluggen in een Vox AC15 (wat misschien wel mijn versterker zal worden :D) en ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk was van de klank! De klank zit echt gewoon goed, potmetertjes kraken niet, lekkere twang op de brug pup en warmer op de neck pup, de afwerking is zeker goed, blijft goed op stemming, de neck ligt zeer lekker in de hand en de gitaar laat zich goed bespelen! Ik ben heel blij :D de foto's komen er straks aan, als de accu van mijn fototoestel opgeladen is :D