PDA

View Full Version : Improvisatie op Neil Zaza's - In my dreams



MichaelSS
16 maart 2013, 10:54
Hope you like it : -)


http://www.youtube.com/watch?v=5Mczs_5VaOk

arnoldtims
16 maart 2013, 11:56
Er word hier de laatste tijd erg veel kwaliteit in sound gepost en daar is dit ook een voorbeeld van.
Misschien iets een voorspelbare lijn in de solo maar het klinkt gewoon erg lekker.
Je hond is al veel gewent die ligt daar gewoon blasé naast je:)

MichaelSS
16 maart 2013, 17:24
Thnx Arnold!

Zeg maar gerust "Verwend" hoor ; -).

Meer mensen die tips of tops hebben?

Jedeel
16 maart 2013, 17:43
Haha.... die hond was mij in 1e instantie geheel niet opgevallen.
Pas na de 2e keer het filmpje kijkend.
(De hond is toch niet (al) doof hè? ;-) )

MichaelSS, als je naar het filmpje zou kijken zonder het geluid aan,
dan zou je kunnen denken ...... hmmm ....er gebeurt niet veel ;-)
Wat ik daarmee wil zeggen.... het spelen gaat jou zo gemakkelijk af!!!!!

Ik ben maar een amateur fingerpicker, maar jij speelt geweldig
met een heerlijke sound!!

Ernest01
16 maart 2013, 19:01
Goed gespeeld en zoals al gezegd ziet het er makkelijk uit.
Ook het snelle stuk beheerst gespeeld en daardoor goed 'te volgen'.

Ben niet zo'n fan van dit soort spel, maar daar heb jij wel verandering in gebracht.
Mooie heldere sound, meestal wordt het een brei van geluid, maar dat is met jouw manier van
spelen en sound hier dus niet het geval. :ok:

MichaelSS
17 maart 2013, 11:53
Bedankt allemaal voor de positieve berichten : - ). Beetje waardering doet een "muzikant" altijd goed, toch?